hocam aşırı linkten sıralamada gerileyen ve geri gelmeyen sitelere ne yapmamız lazım . çünkü uzun zaman oldu geri gelmedi bu durumda 301 verilmesi doğru bir hareket midir yoksa beklemek mi gerekir
3 sorum var konuya;
- sitenin infosu silindi mi? domain.com yazdığında ilk sıradı mı?
- webmaster toolstan manuel spam cezası geldi mi?
- siteye yeni içerik yazdığında (çok basit kelimeler ve uzun başlıklarda) seni ilk 30 içerisinde çıkartıyor mu?
Bunlara cevap verirseniz yardımcı olurum.