Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bak sana birşey anlatayım. Şuan google bir ayrımı yapamıyor. Yani mantıklı olan şudur. İyi bir otomobilcinin sitesini çıkartacaksın. Ama şuan sistem o kadar gelişmedi, ben inanıyorum ki çok değil 3 - 5 seneye kadar tamamen kişisel alanlarda kendini ispatlamış kişilerin siteleri çıkacaktır.

offroadtr hiçbir maddi gelir beklemediğim bir projeydi, o yüzden öyle kaldı.
ne yazık ki maddiyat hep öne geçiyor ancak ahtım var. Bir gün o siteyi aktif edip sadece kendi yazmak istediğim konulara yazacağım. Hatta ortak site bile yaparız

Bu arada işin şakası şimdi çıkmam gerek ancak kafamda birşeyler belirdi gibi. Yarın unutmaz bana pm atarsanız sizinle görüşmek isterim.

İyi geceler...
Yarın görüşmek üzere