Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm linkler red edildiyse; bir ton içeriği olan sıfır bir web siten var demektir. info durduğuna göre herşeye yeniden başlayabilirsin. Doğal tanıtım yazıları paylaşımlar, daha kaliteli içerik.

Sen olsan ne yapardın diye soruyorsan. Ben 2.1 den sonra manuel ceza yiyenleri direk red ve çıktı gelditen sonra 301 yaptım. Gayet iyi yeni sitelerim. Ancak yeni domaine taşımayada bilirdim. Kendi kendine çıkardı. Eski domainde ancak bir kere kara leke yemiş bir domaine yoğunlaşmak bana pek hoş bir fikir gibi gelmiyor açıkcası...
haklısınız. teşekkür ederim