• 14-01-2014, 17:55:31
    #46
    akif68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm yani o habere tekrar özgün makale yazdırmayayım öylemi?
    Kısa bir haber yeterli olacaktır ve aynen öyle...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:55:31 -->-> Daha önceki mesaj 17:54:46 --

    MadCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafası karışık arkadaşlar alıntıyı iyi okusun başka birşey demiyorum hocam seoculara iş bırakmadınız
    Onlara iş çok! KOD bilen seocu gerek ülkemize. Önce sitelerin kodu özgünleşecek. Soruyorum şu forumda imzasında seo uzmanı yazan kaç kişi; php açıyor, açtım mı işin içinden çıkıyor?

    Varsa yoksa backlink ile olmuyor işte olmayacakta...
  • 14-01-2014, 18:01:44
    #47
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa bir haber yeterli olacaktır ve aynen öyle...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:55:31 -->-> Daha önceki mesaj 17:54:46 --



    Onlara iş çok! KOD bilen seocu gerek ülkemize. Önce sitelerin kodu özgünleşecek. Soruyorum şu forumda imzasında seo uzmanı yazan kaç kişi; php açıyor, açtım mı işin içinden çıkıyor?

    Varsa yoksa backlink ile olmuyor işte olmayacakta...
    Yine doğru bir tespit bence seo farklı olmaktır, pek fark yaratamıyoruz ama...
  • 14-01-2014, 18:04:10
    #48
    hocam merhaba
    yazılarını okudum da feci beğendim
    Özellikle off-road tan bahsettiğin için sana yazmak istedim
    araba sitelerinden bilgin olduğun için sana yazmak istedim

    1999 yılından beri web sitesi sahibiyim, modifiye hakkındaki X.com web sitem yıllarca onbinlerce hit aldığı ve tam bir marka olduğu için hiç seo falan bilmeden sadece tutkunu olduğumuz arabalara gönül vererek devam ettik. Ta ki 2011 yılına kadar

    neyse uzatmak istemiyorum, X.com u kapattım, ve Y.com u açtım
    buraya sadece kendi çevirilerini yaptığım haberleri girerim. bir tane bot ile galeri çekerim(sanırım en saçma işim bu)
    15 yıldır bu işle uğraşıyorum, 1 kuruşunu yemişliğim yoktur kuruşu için değil sadece insanlara/gençlere doğru örnek olmak için haber giriyorum

    ama bir cacık oluyormu dersen, günde 150 kişi googledan gelir toplamda da 200-250 kişi arası
    yorum dersen, 1 yorum yazan yok

    Siteye 5 dknı ayırıp bakabilirmisin, yanlışım mı var ?yoksa herşey düzgün yapıorum da zaman mı lazım
    anahtar kelime ile aynı domain olan bir site, kelimesinde dahi 1. sayfada çıkamayan bir site

    Açıkçası yardımcı olman ve arabalardan anladığın için sana yazdım
    Uğraşamam dersen de anlarım

    not: X.com u Y.com a yönlendirdim, site ismini PM attım
  • 14-01-2014, 18:12:29
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel paylaşım olmuş, elinize emeğinize sağlık.
  • 14-01-2014, 18:12:34
    #50
    itsup2u adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba
    yazılarını okudum da feci beğendim
    Özellikle off-road tan bahsettiğin için sana yazmak istedim
    araba sitelerinden bilgin olduğun için sana yazmak istedim

    1999 yılından beri web sitesi sahibiyim, modifiye hakkındaki X.com web sitem yıllarca onbinlerce hit aldığı ve tam bir marka olduğu için hiç seo falan bilmeden sadece tutkunu olduğumuz arabalara gönül vererek devam ettik. Ta ki 2011 yılına kadar

    neyse uzatmak istemiyorum, X.com u kapattım, ve Y.com u açtım
    buraya sadece kendi çevirilerini yaptığım haberleri girerim. bir tane bot ile galeri çekerim(sanırım en saçma işim bu)
    15 yıldır bu işle uğraşıyorum, 1 kuruşunu yemişliğim yoktur kuruşu için değil sadece insanlara/gençlere doğru örnek olmak için haber giriyorum

    ama bir cacık oluyormu dersen, günde 150 kişi googledan gelir toplamda da 200-250 kişi arası
    yorum dersen, 1 yorum yazan yok

    Siteye 5 dknı ayırıp bakabilirmisin, yanlışım mı var ?yoksa herşey düzgün yapıorum da zaman mı lazım
    anahtar kelime ile aynı domain olan bir site, kelimesinde dahi 1. sayfada çıkamayan bir site

    Açıkçası yardımcı olman ve arabalardan anladığın için sana yazdım
    Uğraşamam dersen de anlarım

    not: X.com u Y.com a yönlendirdim, site ismini PM attım
    Öncelikle araba sevdalısıyım ve ... x .com dediğiniz an sitenin hangi site olduğunu anladım. Sanırım ülkemizde araç sevdasını hissedipte o siteyi bilmeyen yoktur. Böyle bir projeye imzanızı attığınız için sizi tebrik ederim.

    İnternette iki iş yaparsınız. Biriniz sevdiğiniz iş bazen hiç yapamazsınız, bir diğeri de para kazanmak için yaptığınız iş. Ben ne zaman sevdiğim işe girişsem yapamıyorum çünkü öncelik sıram her zaman ekmek oluyor. Hiç tarzı ruhu olmayan web siteleri de yapıyorum. Mesela ruhu olacağını düşündüğüm bir proje başlattığımda da yarım kalıyor: offroadtr.com siteyle 1 hafta ilgilenemedim bile hesap edin gerisini

    Sitede botla görsel çekmek sizinde dediğiniz gibi en büyük hatanız. İngilizceniz var. Krallar gibi içerik haber girebilirsiniz. Sitenizin tasarımını değiştirebilir ve daha kaliteli temalar üzerine kurulum yapabilirsiniz. Ardından iç seo ayarları ve dış seo işlemleri başlar. Böyle projelerde inanın çok iyi hit ve para var. Ancak doğru kelimelere yönelmek lazım...

    Konu arabalar olduğu için direk örnek vereyim. BMW kelimesini alırsanız; Mercedes'i kapınızda görürsünüz...
  • 14-01-2014, 18:13:06
    #51
    * Subdomain şeklinde şöyle bir çalışmaya başlıyoruz:

    https://www.r10.net/proje-gelistirme-...a-kazanin.html

    bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum. size göre böyle bir sistem ne kadar yararlı olur? ana domainin değeri subdomaine ne kadar yansır?

    * Konunuzda bahsettiğiniz 3 türk, 3 yabancı imleme siteleri hangileridir?

    * Son olarak yaptığımız bir blogspot çalışması var. Tek bir konu içeriği şu şekilde:
    - İçinde konu başlığına göre değişkenler olan kısa ve sabit cümle.
    - Bu konunun asıl sitemizde olan sayfasının http://www. şeklinde linki
    - Bu konuda tüm sitelerde yer alan kopya bir içerik.
    Bu tüm konularda bu şekilde olacak. Günlük belli sayıda blogspota otomatik olarak bu paylaşım yapılacak. Sizce yarar sağlar mı?

    Benim bu konularda belli fikirlerim var. Ancak sizin fikirlerinizi de merak ettiğim için cevap vermenizi rica ediyorum.

    Teşekkürler.
  • 14-01-2014, 18:25:17
    #52
    yenibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * Subdomain şeklinde şöyle bir çalışmaya başlıyoruz:

    https://www.r10.net/proje-gelistirme-...a-kazanin.html

    bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum. size göre böyle bir sistem ne kadar yararlı olur? ana domainin değeri subdomaine ne kadar yansır?

    * Konunuzda bahsettiğiniz 3 türk, 3 yabancı imleme siteleri hangileridir?

    * Son olarak yaptığımız bir blogspot çalışması var. Tek bir konu içeriği şu şekilde:
    - İçinde konu başlığına göre değişkenler olan kısa ve sabit cümle.
    - Bu konunun asıl sitemizde olan sayfasının http://www. şeklinde linki
    - Bu konuda tüm sitelerde yer alan kopya bir içerik.
    Bu tüm konularda bu şekilde olacak. Günlük belli sayıda blogspota otomatik olarak bu paylaşım yapılacak. Sizce yarar sağlar mı?

    Benim bu konularda belli fikirlerim var. Ancak sizin fikirlerinizi de merak ettiğim için cevap vermenizi rica ediyorum.

    Teşekkürler.

    Vallaha ben özgün her düşüncenin desteklecisiyim.
    Subdomainleri google seviyor. Terk edilmemiş sub domainleri daha çok seviyor.
    Bu proje ile beraber çok fazla içeriğiniz olacağını ve bu kadar içeriğin doğal olarak google'de çıkmayacağını biliyorsunuz sanırım. Yani sorun sadece yazmak veya yazdırmak değil. Çok güçlü ekipler gerekiyor arka planda. O desteği siteye ve diğer alt sitelere verebilirseniz projeniz patlar. Veremezseniz onca yazı ve emek heba olur.

    Sosyal imleme siteleri:
    Yabancı: delicious, diigo ve digg kullanıyorum.
    Türkçe: oyyla, impe pro ve yenile net kullanıyorum.
    Ancak bunlar dediğim gibi aktif arkadaşlar görev yapıyor. Yok ben yazı girdikçe sadece imleme yapacam diyorsanız hiç imleme hesabı açmayın daha iyi. Veya 1 tane açın adam gibi aktif kullanın. Yani pinteresti aktif kullanmayacaksanız oraya sitenizin linkini eklemeyin. Tumblrda çevreniz olmayacaksa, gerçekten paylaşım yapmayacaksanız hiç tumblr blogu açmayın. Hepsinde mantık aynı....

    O bahsettiğiniz işi ben 3 yıl önce yapıyordum
    Blogger'ların hepsi aynı ip, isterseniz 7500 blogger alın. IP aynı. Sonra wm tools'da sitenizi refere eden site adreslerinde şöyle bir sonuç çıkacak.

    Blogger.com 7836612828718 backlink
    hsaks com 13
    ajlslajs com 11
    aosasosa 3

    Sizce bu mantıklı mı? Eğer bloggerlardan gelenden daha çok farklı iplerden backlink alabilirseniz. Ve bunu yaparken sitenizi patlatmazsanız olur dediğiniz
  • 14-01-2014, 18:26:02
    #53
    son zamanlarda gördüğüm en kaliteli konulardan birisi. teşekkür ederim paylaşımınız için.
    site içi seo hakkında da böyle bir yazı yazsanız mükemmel olacak. ayrıca kodlamadan anlıyorsanız seo uyumlu site tasarımı için nelere dikkat etmeliyiz. forumda konular görüyoruz seo uyumlu script diye. nelere dikkat edilmeli kodlama yaparken
  • 14-01-2014, 18:39:21
    #54
    ebroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son zamanlarda gördüğüm en kaliteli konulardan birisi. teşekkür ederim paylaşımınız için.
    site içi seo hakkında da böyle bir yazı yazsanız mükemmel olacak. ayrıca kodlamadan anlıyorsanız seo uyumlu site tasarımı için nelere dikkat etmeliyiz. forumda konular görüyoruz seo uyumlu script diye. nelere dikkat edilmeli kodlama yaparken
    Demin bir arkadaş daha böyle birşey istedi, o konu zaten google'nin en dikkat ettiği şey. O konudada ilk vakit bulduğumda kişisel bilgilerimi paylaşırım.

    Benim en dikkat ettiğim şey validator w3 deki hatalar.
    Onun dışında ben her zaman özgün yazılımlardan yanayım ancak ilgilendiğim kelimeler çok ağır. O nedenle özgün olmak zorundayım.

    Altın fiyatları kelimesini wordpress blogla alamazsın. SEO kelimesini alırsın.

    Nedenini anlamasam da bu sitedeki herkese Türkiye'deki en zor kelime seo imiş gibi geliyor. 1. olduğunda günlük 50 tekil hitin geldiği bir kelime ile 50k tekilin geldiği bir kelime asla bir olmaz.

    Ama bazı kelimeler vardır özellikle google reklamı verilemediği için inanılmaz değerlidir hiti az olsada, buna da en güzel örnek elektronik sigara, ukash. Bu kelimelerde seocular birbirine girdikleri için rekabet inanılmaz artar. seo kelimeside bunlarla birebir aynıdır.

    Asıl sorunuzun cevabı da burada gizli. Siz hangi sektöre gireceksiniz? Kelimenizdeki ilk 10 siteyi inceleyin, 10 içerisinde 4 -5 wp varsa; direk açın wp. Haaa ilk 10'a bir tane bile wp giremediyse, o kelimeyi çok zorlamanın da bir anlamı yok, o artık üst düzeye giriyor.


    KODDAKİ ÖZGÜNLÜĞÜ KİMSE UMURSAMAZ...

    İDDAA EDİYORUM:


    Bu kelimede wp ile ilk sayfaya çıkarsanız. Tabi üst düzey bir altyapınız ve editöryaliniz olması gerek. Çıkmazsınız diye birşey yok.

    Ancak siteniz baştan 0'dan ilk giriş kodundan özgünse, harcadığınız emek direk yarısıdır...

    İlk 10'a bakıp rahatlıkla mantığı çözebilirsiniz aslında.