* Subdomain şeklinde şöyle bir çalışmaya başlıyoruz:

https://www.r10.net/proje-gelistirme-...a-kazanin.html

bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum. size göre böyle bir sistem ne kadar yararlı olur? ana domainin değeri subdomaine ne kadar yansır?

* Konunuzda bahsettiğiniz 3 türk, 3 yabancı imleme siteleri hangileridir?

* Son olarak yaptığımız bir blogspot çalışması var. Tek bir konu içeriği şu şekilde:
- İçinde konu başlığına göre değişkenler olan kısa ve sabit cümle.
- Bu konunun asıl sitemizde olan sayfasının http://www. şeklinde linki
- Bu konuda tüm sitelerde yer alan kopya bir içerik.
Bu tüm konularda bu şekilde olacak. Günlük belli sayıda blogspota otomatik olarak bu paylaşım yapılacak. Sizce yarar sağlar mı?

Benim bu konularda belli fikirlerim var. Ancak sizin fikirlerinizi de merak ettiğim için cevap vermenizi rica ediyorum.

Teşekkürler.