• 03-09-2007, 15:34:47
    #64
    Maşallah yabancıların ne biçim tıkı var öyle Bir gün tr tıklarının da bu kadar $ vermesi dileğiyle
  • 03-09-2007, 16:13:16
    #65
    Helal olsun soğukkanlı yaklaşımın ve paylaşımcılığın için,allah daha fazlasını nasip etsin.
  • 03-09-2007, 16:26:36
    #66
    Bu ay bi aksilik olmazsa 6k ya yakın ödeme alıcam arabayı alınca foruma koyarım
  • 03-09-2007, 17:38:35
    #67
    Üyeliği durduruldu
    The_Ptah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dil : ing
    Konu : Yatırım Danışmanlığı
    : : Koç Portföy Yönetimi A.Ş. : :
    blog... ama sağdan soldan değil makale yazılarak hazırlandı 3 aya yakın uğraştım.
    Investment Counseling Blog

    investment counseling

    bazı hevesli arkadaşlar hemen atlamış galiba

    bakalım daha kaç tane açılacak
  • 03-09-2007, 21:32:02
    #68
    bir ayda benim reklamları koyda bi şahin çakim bende wallah helal olsun inş bizde kazanırız günün birinde zor ama umud ediyorum
  • 03-09-2007, 22:07:51
    #69
    The_Ptah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay bi aksilik olmazsa 6k ya yakın ödeme alıcam arabayı alınca foruma koyarım
    Takdir ediyorum arkadaşım seni.

    Darısı bütün Adsensecilerin başına.

    6k para :O

    Yazmamanı tavsiye ederdim.
  • 03-09-2007, 22:13:12
    #70
    MuTAs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takdir ediyorum arkadaşım seni.

    Yazmamanı tavsiye ederdim.
    kardeş sana katılıyorum bu olay çok dallandı budaklandı uçururlar hesabını adamın söylenmez öyle şeyler heryerde
  • 04-09-2007, 11:58:33
    #71
    google örümcekleri kara listeye almışlardır bile Dikkat özgür bey cıkabilir
  • 04-09-2007, 14:00:42
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    70 tıka 0,70 cent alan bırısı olarak düşüncem harıka bır oran yakalamışsın