blogspot daki kazancım düştü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
blogspot daki kazancım düştü
91
●
10.340
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
blogspot daki kazancım düştü
1
2
3
4
5
6
Son
16-08-2007, 15:23:54
#1
The_Ptah
Digg del ici us vs.. tarzı stelerden hit alan xxx konulu stem son günlerde click başı degerler oldukça düştü bunun nedeni kuponlar olabilirmi
?
16-08-2007, 15:25:16
#2
LeGeNDaRy
Üyeliği durduruldu
o ne ecpm öyle
16-08-2007, 15:29:20
#3
fainterman
e-CPM ve Sayfa to aşırı derecede yuksek.Ben buradan bir hile kokusu almaya basladım ve ban yiyecegine dair içimde bazı hisler olustu
16-08-2007, 15:32:15
#4
The_Ptah
blogspot dada amma hile yapılır
guldurme benı
16-08-2007, 15:34:50
#5
The_Ptah
fainterman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
e-CPM ve Sayfa to aşırı derecede yuksek.Ben buradan bir hile kokusu almaya basladım ve ban yiyecegine dair içimde bazı hisler olustu
4 aydır ödeme alıyorum
16-08-2007, 15:36:22
#6
fainterman
Niye yapılmasın
Sayfa türü ve script ne olursa olsun her yerde hile yapılabilir
.
Ayrıca google bu kadar e-CPM yi gozden kacırmaz.Yuksek e-CPM ler elbet eninde sonunda bir gün elden gecirilir
16-08-2007, 15:37:12
#7
noxious
ben 400 tıka 3 dolar zor alırken sen 67 tıka 25 dolar allah arttırsın
16-08-2007, 15:47:20
#8
scopus
ben 90 tıka 3$ alıyom sen değerler düştü diyorsun
16-08-2007, 15:58:04
#9
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
son 2 yoruma katıtlıyorum aynen
bence bırakta düşsün çünkü çok yüksek
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler