Konu
blogspot daki kazancım düştü
16-08-2007, 15:34:50
#5
The_Ptah
fainterman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
e-CPM ve Sayfa to aşırı derecede yuksek.Ben buradan bir hile kokusu almaya basladım ve ban yiyecegine dair içimde bazı hisler olustu
4 aydır ödeme alıyorum