peki blogspotta en uygun yerleşim ney mesela bende 1 sağda 160 lık üstte 336 lık solda bağlantı birimi aslında şu mesajdan sonra ekle seçeneğini sayfa öğelerinden aktif ettim ama postlar arasında yinede google reklamı çıkmıyor sizce bahsettiğim yerleşim uygunmu birde acaba bu kazanç tek sitedenmi tek site ise tebrik erim iyi çalışma ...
Maksat falan yok sadece olayın gidişatı hakkında bilgi almak için yazdım stenin hit kaynağını nerden beslendigini yazdım forumlarda birbirinize laf dalaşı içine girceginize biraz yazı okusaydınız belki günde 600 900 $ alırdınız.
Bold yazdıgım için banlandım.aradan 1 hafta geçti herhalde ancak halen aynı dalgalanmalar söz konusu yabancı forumlarda o kelime grubuna kupon ile reklam veren sayısı oldukça çok olduğu anlaşıldı geçiçi bir dalgalanma söz konusu imiş 20 lerde 1 ay kadar böyle gider yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler..
363 Sayfa gösterimi 66 tıklama ve eCpm 61 ilginc, hemde cok ilginc..
bide su blog'un linkini alabilirmiyiz?
Kazançlar normale döndü üni kaydı ile ilgileniyorum bu aralar işler var konuyu okursan ne tür bi ste oldugunu anlattım hitin nerden geldiğinide pr side 5 in üstünde
hit için digg gibi sitelerden geliyor demişssin fakat ben 1 ay önce falan denediğimde 3 tane ziyaretçi gelmişti digg den bu trafik çekme konusu üzerinde anlatabilceğin birşeyler varsa dinlemek isteriz hepimiz
redbaron bilge adam sistemde okuyordum son 2 hafta kursa bile gidemedim bahçeşehiri kazandım pc programlama 1 haftadırda onla ilgileniyorum öğrenci kartımı az önce aldım aynı fiyata biraz farkla ingilizceyi abd de okuma şansı varmış şu an onla ilgileniyorum işlerim bitince detaylı bir makale yayınlıyıcam emin olun sorularınız varsa msn adresimi verebilirim pm atanlara