• 30-08-2007, 00:57:00
    #37
    noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde ne kadar alıyordun ki ?
    Normal kazanca döndüm 1 hafta bile sürmedi noxious

    caps koydum

  • 30-08-2007, 01:06:31
    #38
    oha ya ben 1500 tıka aynı parayı alamıyorum sorması ayıp ne sitesi bu
  • 30-08-2007, 01:11:54
    #39
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oha ya ben 1500 tıka aynı parayı alamıyorum sorması ayıp ne sitesi bu
    Dil : ing
    Konu : Yatırım Danışmanlığı
    : : Koç Portföy Yönetimi A.Ş. : :
    blog... ama sağdan soldan değil makale yazılarak hazırlandı 3 aya yakın uğraştım.
  • 30-08-2007, 01:25:13
    #40
    Misafir
    Bi aralar ben 40 tıka 25 $ alıyordum
  • 30-08-2007, 01:33:40
    #41
    Olayın uzamaması için hitin nerden geldiğini stenin konusunu belirttim yapmak denemek tamamen sizin elinizde maksat herkezin kazanması... amaçda o zaten

    Konuyu açtığımda bazıları yanlış yerlere çekti umarım tekrarlanmaz herşey etik
  • 31-08-2007, 01:05:09
    #42
    Konuyu açan arkadaşın sitesinin gerçek Adsense değerlerini ben biliyorum. Hakikaten sitesinde düşme mevcut.
  • 31-08-2007, 02:03:22
    #43
    bu gidişle 106Gti alıp arkasına google sağolsun yazıcam eskidendi babam sağolsun
  • 31-08-2007, 02:38:25
    #44
    Sakın alma 106 gti hem masraflı hem cok yakıyor. Daha yeni sattım
  • 31-08-2007, 02:41:04
    #45
    cumalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın alma 106 gti hem masraflı hem cok yakıyor. Daha yeni sattım
    Tek hayalim subaru parası bile biriktirsem alıcam izmit mahalli draglar yaklaşıyor