Konu
blogspot daki kazancım düştü
31-08-2007, 02:41:04
#45
The_Ptah
cumalee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sakın alma 106 gti hem masraflı hem cok yakıyor. Daha yeni sattım
Tek hayalim subaru parası bile biriktirsem alıcam izmit mahalli draglar yaklaşıyor