cumalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın alma 106 gti hem masraflı hem cok yakıyor. Daha yeni sattım
Tek hayalim subaru parası bile biriktirsem alıcam izmit mahalli draglar yaklaşıyor