blogspot daki kazancım düştü - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
blogspot daki kazancım düştü
91
●
10.340
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
blogspot daki kazancım düştü
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
03-09-2007, 15:34:47
#64
DReaMeRYounG
Maşallah yabancıların ne biçim tıkı var öyle
Bir gün tr tıklarının da bu kadar $ vermesi dileğiyle
03-09-2007, 16:13:16
#65
Nigel
Helal olsun soğukkanlı yaklaşımın ve paylaşımcılığın için,allah daha fazlasını nasip etsin.
03-09-2007, 16:26:36
#66
The_Ptah
Bu ay bi aksilik olmazsa 6k ya yakın ödeme alıcam arabayı alınca foruma koyarım
03-09-2007, 17:38:35
#67
Simsek
Üyeliği durduruldu
The_Ptah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dil : ing
Konu : Yatırım Danışmanlığı
: : Koç Portföy Yönetimi A.Ş. : :
blog... ama sağdan soldan değil makale yazılarak hazırlandı 3 aya yakın uğraştım.
Investment Counseling Blog
investment counseling
bazı hevesli arkadaşlar hemen atlamış galiba
bakalım daha kaç tane açılacak
03-09-2007, 21:32:02
#68
drift34
bir ayda benim reklamları koyda bi şahin çakim bende
wallah helal olsun inş bizde kazanırız günün birinde zor ama umud ediyorum
03-09-2007, 22:07:51
#69
MuTAs
The_Ptah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu ay bi aksilik olmazsa 6k ya yakın ödeme alıcam arabayı alınca foruma koyarım
Takdir ediyorum arkadaşım seni.
Darısı bütün Adsensecilerin başına.
6k para :O
Yazmamanı tavsiye ederdim.
03-09-2007, 22:13:12
#70
FuZzLe
MuTAs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Takdir ediyorum arkadaşım seni.
Yazmamanı tavsiye ederdim.
kardeş sana katılıyorum bu olay çok dallandı budaklandı uçururlar hesabını adamın söylenmez öyle şeyler heryerde
04-09-2007, 11:58:33
#71
drift34
google örümcekleri kara listeye almışlardır bile
Dikkat özgür bey cıkabilir
04-09-2007, 14:00:42
#72
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
70 tıka 0,70 cent alan bırısı olarak düşüncem harıka bır oran yakalamışsın
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler