Konu
blogspot daki kazancım düştü
03-09-2007, 22:07:51
#69
MuTAs
The_Ptah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu ay bi aksilik olmazsa 6k ya yakın ödeme alıcam arabayı alınca foruma koyarım
Takdir ediyorum arkadaşım seni.
Darısı bütün Adsensecilerin başına.
6k para :O
Yazmamanı tavsiye ederdim.