blogspot daki kazancım düştü
91
●10.340
- 10-09-2007, 03:43:33valla güzel bir makale çok süper olur paylaşımlarınızı bekliyoruz
aslında benimde en çok merak ettiğim reklam yerleşiminiz aslında çünkü benim blogspot siteme digg den falan günde 50-70 civarı giriş var ama tıklama sıfır nedense anlayamadım sizin tıklamalar kişi sayısına göre baya iyi çünkü gözden kaçırdığımız birşeyler var mutlaka bu konuda da aydınlatabilirseniz güzel olur şimdiden çok teşekkürler... - 10-09-2007, 22:00:57Üyeliği durduruldubence siteye gelen ziyaretçi profili,içerik ve çıkan reklamlar birbirine uyuşuyorsa bu meblaları kazanmak çocuk oyuncağı bence.Hiçbir problem gözükmüyor
- 17-09-2007, 04:32:26
- 17-09-2007, 12:40:46kardeş peki blogdaki reklam yerleşimin nasıl acaba aslında belli yerler var ama merak ediyorum benim blogda 100 e yakın gösterimde 2 tık falan oluyor anlamadım gitti...
Ya nerede yanlışlık var anlamış dedğilim 100 küsür gösterimde 1 tane bile tıklama yok sayılmayan tıklama bile yok ne iş anlamadım gelenler hayalet gibi girip gidiyorlar. - 20-09-2007, 04:22:17Sorumun cevabını hala alamadık.Caddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blog adersini yazabilirmisin ?

