kardeş peki blogdaki reklam yerleşimin nasıl acaba aslında belli yerler var ama merak ediyorum benim blogda 100 e yakın gösterimde 2 tık falan oluyor anlamadım gitti...
Ya nerede yanlışlık var anlamış dedğilim 100 küsür gösterimde 1 tane bile tıklama yok sayılmayan tıklama bile yok ne iş anlamadım gelenler hayalet gibi girip gidiyorlar.