Konu
blogspot daki kazancım düştü
03-09-2007, 15:34:47
#64
DReaMeRYounG
Maşallah yabancıların ne biçim tıkı var öyle
Bir gün tr tıklarının da bu kadar $ vermesi dileğiyle