• 13-06-2021, 17:20:41
    #19
    Eskiden vergi olayı yoktu yabancı site de olsa tr Adsense kullanıyorduk. Şimdi yabancı sitede yabancı Adsense ye geçti herkes.
    Büyük şirketler mesala Türkiye yerine KKTC kuruluşlu gözükür. Neden? Sırf yüksek vergiden kaçmak için. Bildiğim kadarı ile R10 bile KKTC görünüyor. Adsense de böyle. Siz 100 lira Amerika dan tr ye kaç olarak gelir İngiltere den kaç lira olarak gelir onu araştırın yeni konu ile.
  • 13-06-2021, 17:22:04
    #20
    SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konumdada bunu yazdım zaten.. abd adsensin olumsuz yanları var mı? arada ne fark var diye sordum ama okumadınız sanırım
    Okuduk da cpc, keywords vs bunla alakalı olmayan şeyleri ekleyip alllak bullak etmişsiniz.
  • 13-06-2021, 17:24:30
    #21
    tamam kazanc bakımından hangi ulkeden girildiyse ordan kazan geliyor orda mutabıkız, az once de yukarda yazdığım sorunun cevabını verirseniz sevinirim. Özellikle amerika tercih edenler var bunun sebebi nedir? (pinletme ucretleri vs amerika daha pahalı) vergisel olarak veya başka bir konuda Amerika dan almanın avantajı yada dezavantajı var mı? varsa açıklarmısınız yoksa tekrar soruyorum neden AMERİKa pin ücretleri daha pahalı ? aynı olacaksa ingiltereden pinletir geçer neden ekstra ucret odesin insan

    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abd sitesi açınca abd adsense ingiltere odaklı site açınca uk adsense olacak diye birşey yok, yaklaşık 7 8 dilde farklı sitem var hepsinde uk de adsense kullanıyorum. Adsense hesabınızın ülkesi ile alacağınız cpc değerleri farklılık göstermez.
  • 13-06-2021, 18:01:58
    #22
    o konuyu geçtik dostum, konumun başında da sorduğum 2. sorunun cevabını arıyoruz suan

    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş usa cpc, uk cpc'ye göre daha yüksekse usa adsense açıp, uk ads'den reklam ver bakalım ne oluyor.
  • 13-06-2021, 18:14:14
    #23
    adamın eşi, dostu amerikada olabileceği ihtimali herkesin aklına gelebilen bir ihtimal, beni ilgilendirmeyen ve sorumun cevabı olmayan bir durum. ben kendi kazancım için bu soruyu soruyorum. ordan almanın avantajları ve dezavantajlarını ogrenmek istiyorum ama daha şuana kadar bilen biri çıkmadığı gibi ilgisiz ilgisiz cevaplar geliyor.. kimsede ben bilmiyorum demiyor çok komik yahu vergisel olarak bana ne avantajı olacak yada olmayacak cidden bilen kimse yok mu?

    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorularınız bulmaca gibi olmuş, 2. soru neden uk adsense yerine usa adsense kullanılıyor ise,

    adam dolar olarak ödeme almak istiyor olabilir, amerika'da eşi, dostu akrabası bağlantısı vardır ödeme konusunda sorun çıktığında, usa daha kalabalık nüfus, kazanç anlamında daha çok potansiyel görüyordur, daha devam edelim mi?
  • 13-06-2021, 18:23:12
    #24
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda cevap verilmiş usa'da yüzde 3 vergi var şeklinde, tr adsense açsanız birçok konu var yüksek vergi oranı olduğuna dair. kimse ben bilmiyorum demez çünkü biliyor, kullanıyor adamlar siz anlayamıyor olabilir misiniz?
    Hocam peki bende bir soru sorabilir miyim?😊 Karışık olmayan bir soru soracağım 😅
    Hangi ülkeden peki banka hesabımıza para aktarımı daha kolay olur?
    Amerikadaki %3 vergi oranı varsa UKde ne kadar ki? Her halükarda ABD vergi orani Türkiye'ye göre yine de kat ve kat uygun değil mi?
  • 13-06-2021, 18:23:51
    #25
    ben gayet iyi anlıyorum, gelen cevapta yüzde 3 amerikada vergi var ama ingiltereyi bilmiyorum demiş. işte bunu öğrenmek için yazıyorum tam tutarlar oranlar nedir? işte bizim problemimiz bu bilmeden etmeden ezbere iş yapmak ya da gereksiz yazılar yazıp öğrenmek isteyenleri sogutmaya çalışmak

    @merakalemi; bu sorunun cevabını ingiltere vergi oranlarıyla kıyasladıgımızda verebiliriz, bunu bilmeden yorum yapmak istemediğim için öğrenmek istiyorum ben de zaten. yüksek tutarlar ve yüksek kazanç söz konusu olduğunda aradaki fark cok farklı olabilir %1-2 bile fark olsa.

    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda cevap verilmiş usa'da yüzde 3 vergi var şeklinde, tr adsense açsanız birçok konu var yüksek vergi oranı olduğuna dair. kimse ben bilmiyorum demez çünkü biliyor, kullanıyor adamlar siz anlayamıyor olabilir misiniz?
  • 13-06-2021, 18:43:41
    #26
    arkadaşım bana ne yapmam gerektiğini nasıl sormam gerektiğini sen mi söyleyeceksin saçma sapan şeyler yazma lütfen buraya. sorum zaten açıktı usa adsensesin avantajlarını ve dezavantajlarını sordum sorumun başında. bana gelen cevaplar hangi ülkeden girerse ziyaretçinin ordaki cpc ye göre gelire dönüşeceği , farkı yoktur vs gibi cevaplar. ikinci ilgilendiren durum ne olabilir avantaj yada dezavantaj bu parayı ülkeye sokarken hangisi benden az keser daha az vergi alır başka neyi sormuş olabilirim ki avantaj dezavantaj derken? kimisi adamın akrabası ordadır belki bile demiş yok pazarı büyük görüyordur demiş, bu da cevap değil cunku pazarın olduğu ülke değil ziyaretçinin hangi ulkeden girdiği onemli olan aslında herşey çok basit ama gelen cevaplardan anladığım kimse bilmediğini kendine yediremiyor ve soru soran kişiyi baskılayarak konuyu değiştirmeye çalışıyor malesef en kötü huyumuz bu her şeyi en iyi biz biliriz çünkü
    ek olarak verdiğin link için teşekkür ediyorum, bilgi bilgidir ama ordaki vergi ingilterede çalışan birey için örneklendirilmiş bilgiler içeriyor. dikkat edersen çalışan kişi için ne kadar beyan verilmeli ve maaşına göre örneklendirmeler yapılıyor. beni ilgilendiren kısım tr deki banka hesabıma tutar gelirken kazancım üzerinden kesilen vergi. yine de teşekkürler

    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap almak istiyorsanız öğrenmek istediğinizi net sorun o zaman. uk adsense'de vergi var mıdır? varsa oranı kaçtır şeklinde. konuda yazmış eleman: https://goselfemployed.co/tax-google-adsense-earnings/
  • 13-06-2021, 18:47:06
    #27
    SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım bana ne yapmam gerektiğini nasıl sormam gerektiğini sen mi söyleyeceksin saçma sapan şeyler yazma lütfen buraya. sorum zaten açıktı usa adsensesin avantajlarını ve dezavantajlarını sordum sorumun başında. bana gelen cevaplar hangi ülkeden girerse ziyaretçinin ordaki cpc ye göre gelire dönüşeceği , farkı yoktur vs gibi cevaplar. ikinci ilgilendiren durum ne olabilir avantaj yada dezavantaj bu parayı ülkeye sokarken hangisi benden az keser daha az vergi alır başka neyi sormuş olabilirim ki avantaj dezavantaj derken? kimisi adamın akrabası ordadır belki bile demiş yok pazarı büyük görüyordur demiş, bu da cevap değil cunku pazarın olduğu ülke değil ziyaretçinin hangi ulkeden girdiği onemli olan aslında herşey çok basit ama gelen cevaplardan anladığım kimse bilmediğini kendine yediremiyor ve soru soran kişiyi baskılayarak konuyu değiştirmeye çalışıyor malesef en kötü huyumuz bu her şeyi en iyi biz biliriz çünkü
    ek olarak verdiğin link için teşekkür ediyorum, bilgi bilgidir ama ordaki vergi ingilterede çalışan birey için örneklendirilmiş bilgiler içeriyor. dikkat edersen çalışan kişi için ne kadar beyan verilmeli ve maaşına göre örneklendirmeler yapılıyor. beni ilgilendiren kısım tr deki banka hesabıma tutar gelirken kazancım üzerinden kesilen vergi. yine de teşekkürler
    terbiyesizliğin lüzumu yok, foruma yakışmayan bir üye olduğunu düşünüyorum. saçma sapan olan sen ve soruların bence, nereden açarsan aç bana ne.