konuda cevap verilmiş usa'da yüzde 3 vergi var şeklinde, tr adsense açsanız birçok konu var yüksek vergi oranı olduğuna dair. kimse ben bilmiyorum demez çünkü biliyor, kullanıyor adamlar siz anlayamıyor olabilir misiniz?
Hocam peki bende bir soru sorabilir miyim?😊 Karışık olmayan bir soru soracağım 😅
Hangi ülkeden peki banka hesabımıza para aktarımı daha kolay olur?
Amerikadaki %3 vergi oranı varsa UKde ne kadar ki? Her halükarda ABD vergi orani Türkiye'ye göre yine de kat ve kat uygun değil mi?