• 13-06-2021, 22:58:50
    #37
    ben de sana bu riskin farkında olduğumu belirttim, bu risk değil farklı bir şey yazıyorsun bide haddini aşıp.. bu forumda yurtdışı adsense ile ilgili konular, başlıklar yasak mı? konuşulmasında bir sakınca mı var ? o zaman r10 da mı BAŞKA BİR ŞEY yapıyor hay allah.... lütfen haddinizin olmadığı kelimeler etmeyin. bilgi verebilirsiniz ama insanları ve forumu zan altında bırakamazsınız... başka bir şeymiş... bilgi vermeyecekseniz konu altımı gereksiz seyler yazmayın lütfen

    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sizin dostunuz falan değilim, hitap şeklinize de dikkat edin. Burada bir soru sormuşsunuz ve ilk mesajımda diğer arkadaşların da belirttiği gibi adsense hesabının açıldığı ülkenin değil hitin nereden geldiğinin önemli olduğunu belirttim. İster USA'den açın, ister irlandadan isterseniz de kanadadan açın ..

    "İnsanlık namına da" sizi ayrıca kazanç açısından pek bir avantajı olmadığı için bulunduğunuz ülkeden farklı bir ülke ile adsense hesabı açmanın riskli olduğunu belirttim. Halen sanki konudaki arkadaşlar bilmeden konuşuyormuşlar gibi bilgisi olan yazsın falan diyorsunuz.

    Ne yaparsanız yapın, kimsenin zamanını çalmayın. Bu üslubunuzla da bundan sonra açtığınız konularda o çok aradığınız bilgi sahibi olan insanların sizinle tekrardan ilgileneceğini de pek sanmıyorum.
  • 13-06-2021, 23:31:39
    #38
    SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de sana bu riskin farkında olduğumu belirttim, bu risk değil farklı bir şey yazıyorsun bide haddini aşıp.. bu forumda yurtdışı adsense ile ilgili konular, başlıklar yasak mı? konuşulmasında bir sakınca mı var ? o zaman r10 da mı BAŞKA BİR ŞEY yapıyor hay allah.... lütfen haddinizin olmadığı kelimeler etmeyin. bilgi verebilirsiniz ama insanları ve forumu zan altında bırakamazsınız... başka bir şeymiş... bilgi vermeyecekseniz konu altımı gereksiz seyler yazmayın lütfen
    Konuyu farklı yerlere çekmeye çalışmayın. Ne yapmaya çalıştığınız açıkça ortadadır. Ama bu şekilde ne üslubunuzu ne de size zaman ayırıp sizinle ilgilenen insanlara karşı olan kötü tutumunuzu örtebilirsiniz. Haddini aşan sizsiniz.

    Benim söylediklerimin r10 ile bir ilgisi yok. Ben size yurt dışı adsense hesabı açamazsınız, yasa dışı, yasak gibi bir şey de söylemedim. Sadece bunun çok riskli olduğunu belirtmek istedim. Asıl ben sizden rica ediyorum böyle cevaplarla daha fazla zamanımı çalmayın.

    Ayrıca biraz da olsa imla ve yazım kurallarına uymanızı tavsiye ederim.
  • 13-06-2021, 23:39:08
    #39
    ****Yurt dışı bir adsense hesabı açtığınızda hangi adres bilgilerini gireceksiniz söyler misiniz? Eğer yurt dışında bir mülkünüz veya tanıdığınız yoksa hesabınızı sahte bilgilerle oluşturacaksınız. Bu risk almak değildir. Bu farklı bir şeydir.*****
    bu cümle sana ait. sadece riskli olduğunu belirttin, ben de riskli olduğunu biliyorum dememe rağmen bu risk değil başka bir şeydir. diyorsun. başka bir şeydir kelimesini olumlu bir şey için yazmadığın apaçık ortada.. sen burda forumu, yurtdışı adsense ile ilgili bilgi almaya çalışan herkesi zan altında bırakıyorsun. yasadışı bir şey olsa neden yurtdışı adsense le ilgili başlık ve kategori var o zaman r10'da! bu yazdığını admine report ettim, bilgin olsun. hesabında 2019dan kalma ve kullanılmayan bir hesap büyük ihtimalle birisinin yönlendirmesiyle başlığa gelip başlığı sabote etmeye gelen birisin. neyse adminler değerlendirir onu da.
  • 13-06-2021, 23:54:02
    #40
    SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****Yurt dışı bir adsense hesabı açtığınızda hangi adres bilgilerini gireceksiniz söyler misiniz? Eğer yurt dışında bir mülkünüz veya tanıdığınız yoksa hesabınızı sahte bilgilerle oluşturacaksınız. Bu risk almak değildir. Bu farklı bir şeydir.*****
    bu cümle sana ait. sadece riskli olduğunu belirttin, ben de riskli olduğunu biliyorum dememe rağmen bu risk değil başka bir şeydir. diyorsun. başka bir şeydir kelimesini olumlu bir şey için yazmadığın apaçık ortada.. sen burda forumu, yurtdışı adsense ile ilgili bilgi almaya çalışan herkesi zan altında bırakıyorsun. yasadışı bir şey olsa neden yurtdışı adsense le ilgili başlık ve kategori var o zaman r10'da! bu yazdığını admine report ettim, bilgin olsun. hesabında 2019dan kalma ve kullanılmayan bir hesap büyük ihtimalle birisinin yönlendirmesiyle başlığa gelip başlığı sabote etmeye gelen birisin. neyse adminler değerlendirir onu da.
    Halen aynı şeyi yapmaya devam ediyorsunuz. Halen hatalarınızı örtmeye çalışıyorsunuz. Benim kimseyi zan altında bıraktığım yok. Bu konular defalarca konuşuldu. Herkes de bu işlerin nasıl olduğunu biliyor. Riskini alan alır, ben sadece uyardım. İlk defa değil de daha önce de uyardım.
    "Bu risk almak değildir, bu farklı bir şeydir". Çok riskli, kendini bile bile ateşe atmak anlamında kullandım. Siz nasıl yorumladınız bilmiyorum.

    Niyetiniz ortada. İstediğiniz kadar report edebilirsiniz. Moderatör arkadaşlar bunu anlayacaktır. Ben de sizi üslubunuzdan dolayı report ettim. 4 yıldır forumdayım ve neredeyse hiç kimseyle bir sorunum olmadı çok şükür. Bu zamana kadar onlarca kişiye elimden geldiğince yardımcı oldum ve onlar da aynı şekilde yardımcı oldular sağolsunlar.
  • 14-06-2021, 00:03:22
    #41
    sana dostum diyen insana bile ben senin dostun değilim uslubunuza dikkat edin diyen DOSTANE birisin ) gidin sinirinizi dışarda atın, bu lafım sadece sana değil bilgi veriyorum ayağına aklı sıra küçük görmeye çalışan kişilere de söylüyorum bu konu altında. gidin kendinizi geliştirin, kendinizi yeni gelir kapıları yaratın. insanları küçük görmeyin, kıskanmayın. ben hayatım boyunca kendimi her konuda geliştirdim 2 adet şirketim var. bir sürü markaya danışmanlık veriyorum. bilgi almak için girdim fakat yardım etmek isteyen değil kendini küheylan zanneden tiplerle karşılaştım, ve burası bu konuların tartışıldığı bir bilgi platform hem de çok komik:) işte bizim gelişmememizin sebebi hep bu... hayatım boyunca bu tiplerle defalarca karşılaşmama rağmen kimse beni engelleyemedi ya da hevesimi kıramadı. baba bildiği yoldan devammm

    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halen aynı şeyi yapmaya devam ediyorsunuz. Halen hatalarınızı örtmeye çalışıyorsunuz. Benim kimseyi zan altında bıraktığım yok. Bu konular defalarca konuşuldu. Herkes de bu işlerin nasıl olduğunu biliyor. Riskini alan alır, ben sadece uyardım. İlk defa değil de daha önce de uyardım.
    "Bu risk almak değildir, bu farklı bir şeydir". Çok riskli, kendini bile bile ateşe atmak anlamında kullandım. Siz nasıl yorumladınız bilmiyorum.

    Niyetiniz ortada. İstediğiniz kadar report edebilirsiniz. Moderatör arkadaşlar bunu anlayacaktır. Ben de sizi üslubunuzdan dolayı report ettim. 4 yıldır forumdayım ve neredeyse hiç kimseyle bir sorunum olmadı çok şükür. Bu zamana kadar onlarca kişiye elimden geldiğince yardımcı oldum ve onlar da aynı şekilde yardımcı oldular sağolsunlar.
  • 14-06-2021, 00:15:18
    #42
    Cevap verip yardımcı olmaya çalışan neredeyse herkesi terslemişsiniz. İletişim şeklinizi yeniden gözden geçirmenizi övünmek yerine kendinizi de eleştirmenizi tavsiye ederim.

    Konuya gelince çözüm bir TR adsense açın ileride taşınırsanız yurtdışı adsense açıp siteleri taşıyabilirsiniz bu mümkün olan ve yasal bir durum. Vergi vereceğinizi belirttiğiniz için bu sizin için en mantıklısı ve en karlısı. Ekstra masraflar banka komisyonları vs. i̇le işiniz olmaz.

    ABD adsense W8 BEN vergi formu vs istiyordu bunları araştırın. UK de böyle bir durum yok. Ve yabancı adsense üzerinden kazanıp Tr de vergi verseniz de hesaplar sizin adınıza ise o ülkelere gittiğinizde vergisel sorun yaşama ihtimaliniz mevcut.
  • 14-06-2021, 00:19:58
    #43
    bana bilgiyle gelen herkese açığım çok teşekkür ederim bilgiler için gerçekten önemli bilgiler...
    ek olarak: verdiğiniz cevaplar ilgisiz demekle terslemiş olmuyorum. çünkü sorduğum soruyla ilgili bir cevap yoktu (2.sorumla)

    pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap verip yardımcı olmaya çalışan neredeyse herkesi terslemişsiniz. İletişim şeklinizi yeniden gözden geçirmenizi övünmek yerine kendinizi de eleştirmenizi tavsiye ederim.

    Konuya gelince çözüm bir TR adsense açın ileride taşınırsanız yurtdışı adsense açıp siteleri taşıyabilirsiniz bu mümkün olan ve yasal bir durum. Vergi vereceğinizi belirttiğiniz için bu sizin için en mantıklısı ve en karlısı. Ekstra masraflar banka komisyonları vs. i̇le işiniz olmaz.

    ABD adsense W8 BEN vergi formu vs istiyordu bunları araştırın. UK de böyle bir durum yok. Ve yabancı adsense üzerinden kazanıp Tr de vergi verseniz de hesaplar sizin adınıza ise o ülkelere gittiğinizde vergisel sorun yaşama ihtimaliniz mevcut.
  • 14-06-2021, 00:20:14
    #44
    SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana dostum diyen insana bile ben senin dostun değilim uslubunuza dikkat edin diyen DOSTANE birisin ) gidin sinirinizi dışarda atın, bu lafım sadece sana değil bilgi veriyorum ayağına aklı sıra küçük görmeye çalışan kişilere de söylüyorum bu konu altında. gidin kendinizi geliştirin, kendinizi yeni gelir kapıları yaratın. insanları küçük görmeyin, kıskanmayın. ben hayatım boyunca kendimi her konuda geliştirdim 2 adet şirketim var. bir sürü markaya danışmanlık veriyorum. bilgi almak için girdim fakat yardım etmek isteyen değil kendini küheylan zanneden tiplerle karşılaştım, ve burası bu konuların tartışıldığı bir bilgi platform hem de çok komik:) işte bizim gelişmememizin sebebi hep bu... hayatım boyunca bu tiplerle defalarca karşılaşmama rağmen kimse beni engelleyemedi ya da hevesimi kıramadı. baba bildiği yoldan devammm
    2 şirketiniz var markalara danışmanlık falan yapıyorsunuz ama yeni tanıştığınız/tanımadığınız insanlara sen veya dostum diyerek hitap etmemeniz gerektiği bilmiyorsunuz. İmla ve yazım kurallarından bihabersiniz ve insanlara olan yaklaşımınız, üslubunuz oldukça kötü. Ayrıca insanlara dostum diye hitap ederek dostane olunmaz.

    Size sadece konunuzla ilgili cevap yazdık ve kendi fikirlerimizi sunduk. Sizi kıskandığımı nereden çıkardınız? Beni tanıyor musunuz ki neler yaptığımı biliyorsunuz?

    Burada hiç kimse sizi engellemeye çalışmıyor veya kıskanmıyor, bundan emin olabilirsiniz.

    "Bu tiplerle", "baba yoldan devammmm" .. Evet bu üslupla son gaz devam edebilirsiniz ama bizden uzak olursanız çok sevinirim.
  • 14-06-2021, 00:24:42
    #45
    işte sizin gibi insanlar hep hata görür, eleştirir. heves kırmaya çalışır, sen kötüsün der, bu içten içe bir kıskançlık belirtisidir. çalıştığım şirketlerde senin gibilerle çok karşılaştım merak etme
    dikkat et saldıran hep sensin, tartışma, polemik yaratan vs. adam sana riski biliyorum diyor hala ısrar ediyor 'bu risk değil başka bir şeydir' çok bilmiş arkadaşım sana mı kaldı? gidin eleştircek uğraşacak başka şeyler bulun küçük dünyanızla hayatımı meşgul etmeyin.

    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 şirketiniz var markalara danışmanlık falan yapıyorsunuz ama yeni tanıştığınız/tanımadığınız insanlara sen veya dostum diyerek hitap etmemeniz gerektiği bilmiyorsunuz. İmla ve yazım kurallarından bihabersiniz ve insanlara olan yaklaşımınız, üslubunuz oldukça kötü. Ayrıca insanlara dostum diye hitap ederek dostane olunmaz.

    Size sadece konunuzla ilgili cevap yazdık ve kendi fikirlerimizi sunduk. Sizi kıskandığımı nereden çıkardınız? Beni tanıyor musunuz ki neler yaptığımı biliyorsunuz?

    Burada hiç kimse sizi engellemeye çalışmıyor veya kıskanmıyor, bundan emin olabilirsiniz.

    "Bu tiplerle", "baba yoldan devammmm" .. Evet bu üslupla son gaz devam edebilirsiniz ama bizden uzak olursanız çok sevinirim.