Eskiden vergi olayı yoktu yabancı site de olsa tr Adsense kullanıyorduk. Şimdi yabancı sitede yabancı Adsense ye geçti herkes.
Büyük şirketler mesala Türkiye yerine KKTC kuruluşlu gözükür. Neden? Sırf yüksek vergiden kaçmak için. Bildiğim kadarı ile R10 bile KKTC görünüyor. Adsense de böyle. Siz 100 lira Amerika dan tr ye kaç olarak gelir İngiltere den kaç lira olarak gelir onu araştırın yeni konu ile.