ben gayet iyi anlıyorum, gelen cevapta yüzde 3 amerikada vergi var ama ingiltereyi bilmiyorum demiş. işte bunu öğrenmek için yazıyorum tam tutarlar oranlar nedir? işte bizim problemimiz bu bilmeden etmeden ezbere iş yapmak

ya da gereksiz yazılar yazıp öğrenmek isteyenleri sogutmaya çalışmak
@merakalemi; bu sorunun cevabını ingiltere vergi oranlarıyla kıyasladıgımızda verebiliriz, bunu bilmeden yorum yapmak istemediğim için öğrenmek istiyorum ben de zaten. yüksek tutarlar ve yüksek kazanç söz konusu olduğunda aradaki fark cok farklı olabilir %1-2 bile fark olsa.
konuda cevap verilmiş usa'da yüzde 3 vergi var şeklinde, tr adsense açsanız birçok konu var yüksek vergi oranı olduğuna dair. kimse ben bilmiyorum demez çünkü biliyor, kullanıyor adamlar siz anlayamıyor olabilir misiniz?