arkadaşım bana ne yapmam gerektiğini nasıl sormam gerektiğini sen mi söyleyeceksin saçma sapan şeyler yazma lütfen buraya. sorum zaten açıktı usa adsensesin avantajlarını ve dezavantajlarını sordum sorumun başında. bana gelen cevaplar hangi ülkeden girerse ziyaretçinin ordaki cpc ye göre gelire dönüşeceği , farkı yoktur vs gibi cevaplar. ikinci ilgilendiren durum ne olabilir avantaj yada dezavantaj bu parayı ülkeye sokarken hangisi benden az keser daha az vergi alır başka neyi sormuş olabilirim ki avantaj dezavantaj derken? kimisi adamın akrabası ordadır belki bile demiş

yok pazarı büyük görüyordur demiş, bu da cevap değil cunku pazarın olduğu ülke değil ziyaretçinin hangi ulkeden girdiği onemli olan

aslında herşey çok basit ama gelen cevaplardan anladığım kimse bilmediğini kendine yediremiyor ve soru soran kişiyi baskılayarak konuyu değiştirmeye çalışıyor malesef en kötü huyumuz bu her şeyi en iyi biz biliriz çünkü
ek olarak verdiğin link için teşekkür ediyorum, bilgi bilgidir ama ordaki vergi ingilterede çalışan birey için örneklendirilmiş bilgiler içeriyor. dikkat edersen çalışan kişi için ne kadar beyan verilmeli ve maaşına göre örneklendirmeler yapılıyor. beni ilgilendiren kısım tr deki banka hesabıma tutar gelirken kazancım üzerinden kesilen vergi. yine de teşekkürler
terbiyesizliğin lüzumu yok, foruma yakışmayan bir üye olduğunu düşünüyorum. saçma sapan olan sen ve soruların bence, nereden açarsan aç bana ne.