adamın eşi, dostu amerikada olabileceği ihtimali herkesin aklına gelebilen bir ihtimal, beni ilgilendirmeyen ve sorumun cevabı olmayan bir durum. ben kendi kazancım için bu soruyu soruyorum. ordan almanın avantajları ve dezavantajlarını ogrenmek istiyorum ama daha şuana kadar bilen biri çıkmadığı gibi ilgisiz ilgisiz cevaplar geliyor.. kimsede ben bilmiyorum demiyor çok komik

yahu vergisel olarak bana ne avantajı olacak yada olmayacak cidden bilen kimse yok mu?
sorularınız bulmaca gibi olmuş, 2. soru neden uk adsense yerine usa adsense kullanılıyor ise,
adam dolar olarak ödeme almak istiyor olabilir, amerika'da eşi, dostu akrabası bağlantısı vardır ödeme konusunda sorun çıktığında, usa daha kalabalık nüfus, kazanç anlamında daha çok potansiyel görüyordur, daha devam edelim mi?