• 29-11-2013, 22:09:59
    #28
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aga keşke öyle hesap yapsak.. Çıkan reklamın kalitesi, site içeriğinin ne üzerine olduğu... Geçen hafta günde 100 lira bıraktı 7-8 gün boyunca bir sitem mesela dedim ayda 3 k temiz alırız ama olmuyo düşüo bi süre sonra İçeriğin ne olduğu reklam yerleşimi temiz görüntü sosyal medya 3lüsü iyi sonuç veriyor.. Allah hepimize bol kazanç nasip etsin
    bunun doğrudan gösterimle alakası var. hitim 8-9k iken tbm günlük 0,25-0,30 TL'den aşağı değildi. şimdi 25-30k hit olunca tbm 0,08 TL'ye kadar düştü. sayfa gösterimi ne kadar yükselirse tmb o kadar düşüyor.

    yoksa içerik veya değişmiyor. ama tbm düşüyor.
  • 29-11-2013, 22:11:55
    #29
    Gayet iyi hocam illegal bir durum yoksa korkulacak bişey yok,
  • 29-11-2013, 22:15:05
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun doğrudan gösterimle alakası var. hitim 8-9k iken tbm günlük 0,25-0,30 TL'den aşağı değildi. şimdi 25-30k hit olunca tbm 0,08 TL'ye kadar düştü. sayfa gösterimi ne kadar yükselirse tmb o kadar düşüyor.

    yoksa içerik veya değişmiyor. ama tbm düşüyor.
    E yani google'da bi yerde hop kardeşim o kadar parayı kim buldu da ben vereyim diyor kısaca
  • 29-11-2013, 22:24:26
    #31
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E yani google'da bi yerde hop kardeşim o kadar parayı kim buldu da ben vereyim diyor kısaca
    bu da elle bi müdahale olduğunu gösteriyor öyle düz hesaplar yapacak olsaydık günlük 600-1000 tl para kazanmamız gerekiyordu. ama google yedirmiyor dediğin gibi.
  • 29-11-2013, 22:32:31
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu da elle bi müdahale olduğunu gösteriyor öyle düz hesaplar yapacak olsaydık günlük 600-1000 tl para kazanmamız gerekiyordu. ama google yedirmiyor dediğin gibi.
    Elle değildir de bir otomasyon sistemi olduğuna eminim.

    Çünkü istatistiklere baktığımda bundan aylar önce günlük hitim 5-6 k iken TBM 0,15-0,20 kuruşlardaymış.

    Bugün günlük 60k hitim var TBM 0,05 lerde sürünüyor...

    Burada dolardan TL ye dönmesinin de büyük önemi olduğunu düşünüyorum.

    Ayrıyetten;

    Sebebeni söyleyemeyeceği fakat sitem 30 k dan sonra genç nüfus fazla gelmeye başladı.

    Yani yaş ortalaması çok düştü.

    Belki reklamlara yanlışlıkla tıklama ya da cacheden gelen - kullanıcı odaklı google reklamları (yaş ortalaması azaldığı için) düşük kaliteli reklamlar gösterilmeye başladı.

    Bilemiyorum. Şikayetçi değilim fakat daha iyi olabilir düşüncesindeyim. Kalbimden geçen herkesin çok kazanması...
  • 29-11-2013, 22:42:27
    #33
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elle değildir de bir otomasyon sistemi olduğuna eminim.

    Çünkü istatistiklere baktığımda bundan aylar önce günlük hitim 5-6 k iken TBM 0,15-0,20 kuruşlardaymış.

    Bugün günlük 60k hitim var TBM 0,05 lerde sürünüyor...

    Burada dolardan TL ye dönmesinin de büyük önemi olduğunu düşünüyorum.

    Ayrıyetten;

    Sebebeni söyleyemeyeceği fakat sitem 30 k dan sonra genç nüfus fazla gelmeye başladı.

    Yani yaş ortalaması çok düştü.

    Belki reklamlara yanlışlıkla tıklama ya da cacheden gelen - kullanıcı odaklı google reklamları (yaş ortalaması azaldığı için) düşük kaliteli reklamlar gösterilmeye başladı.

    Bilemiyorum. Şikayetçi değilim fakat daha iyi olabilir düşüncesindeyim. Kalbimden geçen herkesin çok kazanması...
    elle işlemden kastım "şu kadar hitten sonra tbm düşsün" demeleri. yani otomasyon sistemide elle yapılmış bir müdaheledir.

    benim yaş ortalamam yüksek olmasına rağmen durum yine aynıydı. sistem basit aslında. gösterim arttıkça tbm oranı düşsün diyolar.
  • 29-11-2013, 22:47:38
    #34
    Okudum cıktım dayanamadım gerı dondum, nazar degmesın hocam Yazayım dedım. (not: wp ıse sıtenız temanızı paylasırsanız (yerlesım acısından) ıyı olur dıye dusunuyorum) en azından free bır tema ıse yada ucretlı bır tema ıse ısmını verırsenız, bızlere de katkıda bulunmus olursunuz. TO oranı gayet ıyı bol kazanclar, hayırlı kazanclar.
  • 30-11-2013, 00:11:16
    #35
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okudum cıktım dayanamadım gerı dondum, nazar degmesın hocam Yazayım dedım. (not: wp ıse sıtenız temanızı paylasırsanız (yerlesım acısından) ıyı olur dıye dusunuyorum) en azından free bır tema ıse yada ucretlı bır tema ıse ısmını verırsenız, bızlere de katkıda bulunmus olursunuz. TO oranı gayet ıyı bol kazanclar, hayırlı kazanclar.
    Hocam tema mesele değil herkes adsense uyumlu tema arıyor. Yok öyle bi mezvu yahu. Siz kodlarla istediğiniz yere koyun site içerisinde her tema adsense uyumlu olur. Temalara bağlı kalmayın..

    To oranı temadan değil yerleşimden kaynaklı. Site ile uyumlu bir yerleşimi iyi gözlemleyerek yapmalısınız.
  • 30-11-2013, 00:20:28
    #36
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tema mesele değil herkes adsense uyumlu tema arıyor. Yok öyle bi mezvu yahu. Siz kodlarla istediğiniz yere koyun site içerisinde her tema adsense uyumlu olur. Temalara bağlı kalmayın..

    To oranı temadan değil yerleşimden kaynaklı. Site ile uyumlu bir yerleşimi iyi gözlemleyerek yapmalısınız.
    Yok hocam ben tema aradıgımdan degıl, genelde basarılı olan orneklerı ıncelerım. Yıne kendı temamıza gore ayar cekıyoruz tabıkı, ama ornek ıncelemeden yorulmuyorum Bu seye benzıyor, ne kadar ogrenırsek ogrenelım yıne de ne kadar ornek gorursek ne kadar tecrube edersek o kadar fayda saglıyor ufkunu acıyor ınsanın. (bıraz da arastırmacı ruhumdan ve okulumdan dolayı kaynaklanıyor sanırım, herseyde boyleyım yanı)