• 29-11-2013, 17:13:00
    #19
    bysca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim oyun sitesi ortalama 13 14 sayfa geziliyor. ama tbm belimi büküyor. en çok 728*90 tıklanıyor
    o zaman 13 bin hitini olduğunu var sayarak,

    100 küsür lira kazanmanız kabul edilebilir hocam.

    ama kabul ediyorum tbm düşük gerçekten...
  • 29-11-2013, 17:16:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman 13 bin hitini olduğunu var sayarak,

    100 küsür lira kazanmanız kabul edilebilir hocam.

    ama kabul ediyorum tbm düşük gerçekten...
    evet dün tatilinde etkisiyele hit o civarlarda oldu ama tbm düşük. ama buna da şükür. 1 yıılık emek ve yatırımın karşılığını yavaş yavaş almaya başladım.
  • 29-11-2013, 17:21:15
    #21
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Sayfa to yüksek, o genelde siteyle ilgili olabiliyor yada reklam yerleşimiyle ilgili.

    Bence iyi kazanmışsınız hep böyle kazanırsınız inşallah.
  • 29-11-2013, 17:25:35
    #22
    Oturduğu yerden para kazanıyor gibi yorumlar yapıyorsanız yaptığınız işe olan saygı duymuyorsunuz demektir,saygı duymazsanız da para kazanamazsınız NET. Reklam sektörü her geçen gün daha çok gelişiyor. 10 yıl önceki reklamları hatırlayın; virüs yayan saçma reklamlar, güçlü firmalar reklam vermezdi. Şimdi Beymen- Garanti- Hyundai blabla... hepsi bu sektörde ismini duyurmak istiyorsa 10 yılda nereye geldiğimiz gösteriyor ve çok daha ileriye götüreceğini temsil ediyor.
  • 29-11-2013, 17:27:10
    #23
    bysca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dün tatilinde etkisiyele hit o civarlarda oldu ama tbm düşük. ama buna da şükür. 1 yıılık emek ve yatırımın karşılığını yavaş yavaş almaya başladım.
    daha da çok kazanırsınız umarım. çalışınca gerçekten kazanılıyor bu meletten para...

    EnsarGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturduğu yerden para kazanıyor gibi yorumlar yapıyorsanız yaptığınız işe olan saygı duymuyorsunuz demektir,saygı duymazsanız da para kazanamazsınız NET. Reklam sektörü her geçen gün daha çok gelişiyor. 10 yıl önceki reklamları hatırlayın; virüs yayan saçma reklamlar, güçlü firmalar reklam vermezdi. Şimdi Beymen- Garanti- Hyundai blabla... hepsi bu sektörde ismini duyurmak istiyorsa 10 yılda nereye geldiğimiz gösteriyor ve çok daha ileriye götüreceğini temsil ediyor.
    güzel yorum. canı gönülden katılıyorum size
  • 29-11-2013, 17:31:07
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende ay sonu için 25 tL eksik ödeme alamıyacam bile. Arkadaşınki çok iyi allah daha artırsın
  • 29-11-2013, 17:37:53
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    acil112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80-90 larda kazanan site bu değerde oldu dün sayfa to oranı yüksek galiba birkaç gündür çıkan tuhaf reklamlar var üzerine gelince açılan falan ondan olsa gerek

    Dün sitelerde Yılmaz Vural'ın oynadığı Finansbank reklamı yayınlanıyordu. 300x250 ya da 330x280 kare reklamlarda reklamın üstüne imleci getirdiğinizde 3 saniye geri sayıp video oynamaya başlıyodu. Muhtemelen ondan dolayı oldu bu durum içiniz rahat olsun. Dün sayfa to oranı diğer günlere göre genelde yüksekti.
  • 29-11-2013, 17:50:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bence normal
  • 29-11-2013, 22:04:43
    #27
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TO değil de ben arkadaşın TBM sini çok beğendim.

    Ne adaletsiz dünya

    benim 0,14 den hesaplansa günde 800 lira kazanıyorum

    hayali bile güzel 0,14 ün
    Aga keşke öyle hesap yapsak.. Çıkan reklamın kalitesi, site içeriğinin ne üzerine olduğu... Geçen hafta günde 100 lira bıraktı 7-8 gün boyunca bir sitem mesela dedim ayda 3 k temiz alırız ama olmuyo düşüo bi süre sonra İçeriğin ne olduğu reklam yerleşimi temiz görüntü sosyal medya 3lüsü iyi sonuç veriyor.. Allah hepimize bol kazanç nasip etsin