bysca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dün tatilinde etkisiyele hit o civarlarda oldu ama tbm düşük. ama buna da şükür. 1 yıılık emek ve yatırımın karşılığını yavaş yavaş almaya başladım.
daha da çok kazanırsınız umarım. çalışınca gerçekten kazanılıyor bu meletten para...

EnsarGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturduğu yerden para kazanıyor gibi yorumlar yapıyorsanız yaptığınız işe olan saygı duymuyorsunuz demektir,saygı duymazsanız da para kazanamazsınız NET. Reklam sektörü her geçen gün daha çok gelişiyor. 10 yıl önceki reklamları hatırlayın; virüs yayan saçma reklamlar, güçlü firmalar reklam vermezdi. Şimdi Beymen- Garanti- Hyundai blabla... hepsi bu sektörde ismini duyurmak istiyorsa 10 yılda nereye geldiğimiz gösteriyor ve çok daha ileriye götüreceğini temsil ediyor.
güzel yorum. canı gönülden katılıyorum size