Konu
Ya bu kazanç normal mi arkadaşlar?
29-11-2013, 17:31:07
#24
Redhack
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende ay sonu için 25 tL eksik ödeme alamıyacam bile. Arkadaşınki çok iyi allah daha artırsın