Hocam tema mesele değil herkes adsense uyumlu tema arıyor. Yok öyle bi mezvu yahu. Siz kodlarla istediğiniz yere koyun site içerisinde her tema adsense uyumlu olur. Temalara bağlı kalmayın..
To oranı temadan değil yerleşimden kaynaklı. Site ile uyumlu bir yerleşimi iyi gözlemleyerek yapmalısınız.
Yok hocam ben tema aradıgımdan degıl, genelde basarılı olan orneklerı ıncelerım. Yıne kendı temamıza gore ayar cekıyoruz tabıkı, ama ornek ıncelemeden yorulmuyorum

Bu seye benzıyor, ne kadar ogrenırsek ogrenelım yıne de ne kadar ornek gorursek ne kadar tecrube edersek o kadar fayda saglıyor ufkunu acıyor ınsanın. (bıraz da arastırmacı ruhumdan ve okulumdan dolayı kaynaklanıyor sanırım, herseyde boyleyım yanı)