Okudum cıktım dayanamadım gerı dondum, nazar degmesın hocam

Yazayım dedım. (not: wp ıse sıtenız temanızı paylasırsanız (yerlesım acısından) ıyı olur dıye dusunuyorum) en azından free bır tema ıse yada ucretlı bır tema ıse ısmını verırsenız, bızlere de katkıda bulunmus olursunuz. TO oranı gayet ıyı

bol kazanclar, hayırlı kazanclar.