Elle değildir de bir otomasyon sistemi olduğuna eminim.
Çünkü istatistiklere baktığımda bundan aylar önce günlük hitim 5-6 k iken TBM 0,15-0,20 kuruşlardaymış.
Bugün günlük 60k hitim var TBM 0,05 lerde sürünüyor...
Burada dolardan TL ye dönmesinin de büyük önemi olduğunu düşünüyorum.
Ayrıyetten;
Sebebeni söyleyemeyeceği fakat sitem 30 k dan sonra genç nüfus fazla gelmeye başladı.
Yani yaş ortalaması çok düştü.
Belki reklamlara yanlışlıkla tıklama ya da cacheden gelen - kullanıcı odaklı google reklamları (yaş ortalaması azaldığı için) düşük kaliteli reklamlar gösterilmeye başladı.
Bilemiyorum. Şikayetçi değilim fakat daha iyi olabilir düşüncesindeyim. Kalbimden geçen herkesin çok kazanması...
elle işlemden kastım "şu kadar hitten sonra tbm düşsün" demeleri. yani otomasyon sistemide elle yapılmış bir müdaheledir.
benim yaş ortalamam yüksek olmasına rağmen durum yine aynıydı. sistem basit aslında. gösterim arttıkça tbm oranı düşsün diyolar.