bu da elle bi müdahale olduğunu gösteriyor

öyle düz hesaplar yapacak olsaydık günlük 600-1000 tl para kazanmamız gerekiyordu. ama google yedirmiyor dediğin gibi.
Elle değildir de bir otomasyon sistemi olduğuna eminim.
Çünkü istatistiklere baktığımda bundan aylar önce günlük hitim 5-6 k iken TBM 0,15-0,20 kuruşlardaymış.
Bugün günlük 60k hitim var TBM 0,05 lerde sürünüyor...
Burada dolardan TL ye dönmesinin de büyük önemi olduğunu düşünüyorum.
Ayrıyetten;
Sebebeni söyleyemeyeceği fakat sitem 30 k dan sonra genç nüfus fazla gelmeye başladı.
Yani yaş ortalaması çok düştü.
Belki reklamlara yanlışlıkla tıklama ya da cacheden gelen - kullanıcı odaklı google reklamları (yaş ortalaması azaldığı için) düşük kaliteli reklamlar gösterilmeye başladı.
Bilemiyorum. Şikayetçi değilim fakat daha iyi olabilir düşüncesindeyim. Kalbimden geçen herkesin çok kazanması...