AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okudum cıktım dayanamadım gerı dondum, nazar degmesın hocam Yazayım dedım. (not: wp ıse sıtenız temanızı paylasırsanız (yerlesım acısından) ıyı olur dıye dusunuyorum) en azından free bır tema ıse yada ucretlı bır tema ıse ısmını verırsenız, bızlere de katkıda bulunmus olursunuz. TO oranı gayet ıyı bol kazanclar, hayırlı kazanclar.
Hocam tema mesele değil herkes adsense uyumlu tema arıyor. Yok öyle bi mezvu yahu. Siz kodlarla istediğiniz yere koyun site içerisinde her tema adsense uyumlu olur. Temalara bağlı kalmayın..

To oranı temadan değil yerleşimden kaynaklı. Site ile uyumlu bir yerleşimi iyi gözlemleyerek yapmalısınız.