• 19-05-2007, 10:45:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Albümdede vardı bu outroydu sanırım, güzeldir raffi güzel
  • 19-05-2007, 13:30:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İyidir Raffine.
  • 19-05-2007, 13:37:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SağLamdır.
  • 19-05-2007, 13:39:10
    #5
    bunda geyik yokki geyik resime koymuşsunuz.

    raffine çok başarılı kuvvetmira'da olmasa dahada iyi olacak.
  • 19-05-2007, 13:43:54
    #6
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunda geyik yokki geyik resime koymuşsunuz.

    raffine çok başarılı kuvvetmira'da olmasa dahada iyi olacak.
    buna ait bi bölüm olmadıgı için arkadaş burda açmış
    Kuvvetmira olmasaydı raffine hiç bu kadar popüler olamazdı
    undergorund kalırdı albüm felan zor yapardı (:

    mesela Mozole Mirach Sitem Depresif kadar güzel 2li görmedim desem
    yeridir. Ama bazı nedenlerle KM den ayrıldılar. kovuldular desek daha

    adamlar büyüdüler yani tanındılar .. Kuvvetmira dan çıkan herkez popüler girenlerde popüler. KM ye Diss atanda popüler artık
  • 19-05-2007, 13:50:30
    #7
    zaten undergraund olarak popüler olmak çok zor.

    Birinin altına girip veya tayfasında bulunmadan.

    Mesala Kadıköy tayfası diyince aklımıza Alaturka M-Sansar-Emre-Sahto-Rapozof vs. bunlar ama Ceza olmadanda popülerdi.

    Ama Raffine filan sago sayesinde biryerlere geldi.

    Emre'de Fuat'la tv'de birisiyle kavga etti sonra birden parladı.Ama ondan öncesinde kaç senedir bu alemdeydi adını sanını soran yoktu .

    Mt,Pit10 ve ismini sayamadığım birçok isim kendi çabalarıyla tanınıyor.

    Kuvvetmira bitti zaten artık bence.Hep çalıyorlar beatleri.
    Ama eskiden daha güzeldi.Herkez birdi.Şimdi bölündü Rap alemi.
    Tabi her ülkede böyle bölünmüş.
    Amerika'da Tupac'ı öldürdüler sırf bunun için.
    Bizim ülkemizde sadece internette çoluk çocuk ceza ile sago taraftarları birbirine küfür etmekle kalıyor iyiki öldürmüyorlar
  • 19-05-2007, 13:55:25
    #8
    ab, beat çalıo diyolar ya uyuz ediyosunuz beni.
    Sample nedir ? pnu öğrenmek gerek önce ..

    ayrıca Türkiyede En iyi Kuvvetmira'dır Rap de bu kadar basit
    kadıköy tayfası nedir ? çapulcu kesim olmasın bir birine laf atan biribirinis atan ezik tayfa

    başka söze yok 97 den beri bilirim bu piyasayı
  • 19-05-2007, 14:00:36
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Likeliness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Albümdede vardı bu outroydu sanırım, güzeldir raffi güzel
    evt outro da geçen sözler.

    bence o son albüm güzel değildi.

    kafile'deki elveda,yaşananlar var, istediğimi verini söyleyen raffine daha iyiydi. o albümdekinden uzaklaşmış gibi görünüyor.