Likeliness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Albümdede vardı bu outroydu sanırım, güzeldir raffi güzel
evt outro da geçen sözler.

bence o son albüm güzel değildi.

kafile'deki elveda,yaşananlar var, istediğimi verini söyleyen raffine daha iyiydi. o albümdekinden uzaklaşmış gibi görünüyor.