• 19-05-2007, 23:32:24
    #19
    Üyeliği durduruldu
    mt bırakıyor anladım da babası ile arasında problem mi var bilen biri varsa anlatabilir mi
  • 19-05-2007, 23:38:39
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    annesi ve babası vefat etmiş diye biliyordum ama ben kesin konuşmıyım.
  • 19-05-2007, 23:41:40
    #21
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    underground da MT gibi tek başına bir yerlere gelmiş başka bir rapper görmedim adamın dilinin kemiği yok küfür de nadiren çok çok az Amewrika diss inde bile küfür yok adam küfür etmeden dumur ediyor
    ama ailevi sorunları nedeni ile rap i bırakacağını sölüyor

    MT - Lazmataz.com ~ Hoşgeldiniz ~
    SAgopaya diss atmıştı zamanında
    Çünkü kuvvetmira alınmamıştı ve MT ist ye geldiğinde
    sagopa ile görüşmek istemiş ve sagopa işlerim var diyerek geçiştirmiş
    tabi MT de yedirememiştir ondan atmıştır dissi eski mevzu ama
  • 20-05-2007, 01:08:53
    #22
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten eski mevzu sagopa çok pitclik (sansur türkçe yi bozmaz (: ) yaptı bu alemde ceza ya da bir tane boş cd vermediği için kavga etmişlerdi ama sonra MT ile sago düet yaptı

    derinlerinde saklı gözlerimde kanlı yaş
    bla bla bla
  • 20-05-2007, 01:20:54
    #23
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten eski mevzu sagopa çok pitclik (sansur türkçe yi bozmaz (: ) yaptı bu alemde ceza ya da bir tane boş cd vermediği için kavga etmişlerdi ama sonra MT ile sago düet yaptı

    derinlerinde saklı gözlerimde kanlı yaş
    bla bla bla
    ceza ve sagopa tartışmasıda yanlış
    ceza SAgopaya küfür ettiği için tartıştılar küfür'ün kime edildiğini söylemiyorum
    zaten. Ama ceza çirkef popülerlik peşinde tarzını bulamamış Zencilere özenen bir
    rapper. Ama sagopa için söze ne gerek ?
    Tarzı belli amacı belli ... yalansa yalan diyin bana
  • 20-05-2007, 01:23:18
    #24
    verceni gelceni diyor yanlış türkçe desem paranoyak mı dersiniz bana
  • 20-05-2007, 01:33:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ceza kesinlikle dinlemem resmen hapishane müziği yapıyor sagopa türkiye deki en iyi söz yazarlarından birisi kadıköy takımı diye bildiğimiz kahveciler ahalisini zaten işin içine katmıyorum yok ayben (bi de I-BEN diye yazıyor sinir oluyorum) yok emre yok sahtiyan toplasanız e-gay sucukçu değil hattal gey-mail yk bile etmezler onlardan cacık olmaz...

    ama sagopa arada dinlerim MT vazgeçemem izmir takımını dinlerim cash flow yener (türkiye nin en iyi rapperleri arasında olan adamlar izmirde) ip10 arada dinlerim arada sansar ve rahdan vandal dinlerim
  • 20-05-2007, 01:35:51
    #26
    Mozole Mirah & Stem Defresif
    Kuvvetmira Rulez ....
  • 20-05-2007, 15:39:54
    #27
    Mozole Mirah & Stem Defresif ruh ikizi diye albüm çıkartıcaktı galiba o ne oldu yada çıktıda benimmi haberim yok