• 21-05-2007, 23:04:26
    #55
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim bu adam yahu, küfür eder gibi söylese de güzel şeyler söylüyor..
    hangisi modeXL mi
    ekteki parçamı
  • 21-05-2007, 23:11:27
    #56
    Misafir
    ilk posttaki onuda indiriyorm şimdi bakalım onda ne demiş
  • 21-05-2007, 23:36:01
    #57
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    raggy nedir bu arada yada ölke bi kelime varmıdır ben ilk defa duydum
    oha :9 aylar oldu cıkalı
    Ruh ikizi albümü daha çıkmadı hatta albüm öncesi parça paylaştılar.Detaylı bilgi

    Bu arada med cezir in sözleri ceza ya aittir Sagopa sadece produktorlüğünü yaptı albümde.
    Tabi Sagopa ile Ceza aynı kefen altına koymamak lazım ikisinin yorumlama tarzları farklıdır ikiside Türkçe Rapin en iyi rapperlarıdır.

    Raffine'ye gelince sağlamdır sağlamda devam ediyor Kuvvetmira 'da devam eder yeni bir solo albümle iyice yükselir.
    Mt nin bencede arebeske kaçtığı yok hatta öyle birşeyi o bile kabullenmez.

    @Oturan Boğa kadıköy e ceza'ya laf yapmışsın ama Ceza Türkçe Rapin gelişmesinde çok önemli roller oynadı ve öylede devam ediyor,
    Kadıköy acil crew'de bulunan birçok mc de çok iyi parçalar çıkartıyor.

    Kuvvetmira'nın bittiği yok tam gaz yoluna devam ediyor.
    2pac'in ölüm olayına gelince şüpheli ki öldüğünede inanmıyorum öldü denildikten sonra ölmediğine dair sayısızca kanıtlar ortaya atıldı.

    Son olarak Mode Xl ede Raffine iyi diss atmıştı
  • 21-05-2007, 23:41:15
    #58
    Misafir
    yok bunu sevmedim ben rainmaks
  • 21-05-2007, 23:42:26
    #59
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende mp3leri var dur bakam

    -
    Mode XL - kapıları zorlama dinleyin bi

    ekteki dosyaya bak istersen

    Snippet bu, zaten vardı bende ama bunun başında Akşam Güneşi parçası var
    senin verdigin yarım
    buda demek oluyorki çıkmadı daha

    neyse rapozof ile mt bu ay albümleri çıkartıcaklar artık onları dinleriz
  • 02-06-2007, 20:06:20
    #60
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    leet bulamadım ama öle bişi var
    ceza'nın med cezir şarkısını sagopa filan yazmadı. Sadece müziğini sagopa yaptı. Hane arkada beat çalıyorya onu Sagopa yaptı. Zaten Med Cezir albümünün prodüktörlüğünü Sagopa yaptı.