• 19-05-2007, 14:03:38
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ab, beat çalıo diyolar ya uyuz ediyosunuz beni.
    Sample nedir ? pnu öğrenmek gerek önce ..
    ayrıca Türkiyede En iyi Kuvvetmira'dır Rap de bu kadar basit
    kadıköy tayfası nedir ? çapulcu kesim olmasın bir birine laf atan biribirinis atan ezik tayfa
    başka söze yok 97 den beri bilirim bu piyasayı
    bence Kadıköy Acil & Merdiven ezik falan demesek daha iyi olur çünkü onlarda yapıyorlar bu işi ayrıca bence onlarda iyi tarz farklı olsada iki tarafta iyi, sonuçta rap'in de tarzları var. mesela KM'nin yaptıkları rap değil yok arabesk yok masal falan diyenlerede ben çok kızıyorum.. iki tarafada saygı tabi izmir coast falan da var herkese gereken saygı gösterilsin bundan yanayım
  • 19-05-2007, 14:08:10
    #11
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ab, beat çalıo diyolar ya uyuz ediyosunuz beni.
    Sample nedir ? pnu öğrenmek gerek önce ..

    ayrıca Türkiyede En iyi Kuvvetmira'dır Rap de bu kadar basit
    kadıköy tayfası nedir ? çapulcu kesim olmasın bir birine laf atan biribirinis atan ezik tayfa

    başka söze yok 97 den beri bilirim bu piyasayı
    ben demiyorum çalıyor herkez diyor çalıyor.

    sample'ı biliyorum rainmaks ben bir aralar mixtape çıkartıyordum.

    ben 2000'den beri içindeyim.

    Videolara sago ve ceza taraftarları birbirine küfrederek yürümez bu iş.

    Ben Sagoyu'da Ceza'yıda dinlerim.

    Herkeze göre başkası iyidir.Bence Fuat hepsinden iyi

    Bırakın bu işleri devlet su işleri.

    Biz şarkımızı dinleyelim.
  • 19-05-2007, 14:09:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    underground da MT gibi tek başına bir yerlere gelmiş başka bir rapper görmedim adamın dilinin kemiği yok küfür de nadiren çok çok az Amewrika diss inde bile küfür yok adam küfür etmeden dumur ediyor
    ama ailevi sorunları nedeni ile rap i bırakacağını sölüyor

    MT - Lazmataz.com ~ Hoşgeldiniz ~
  • 19-05-2007, 14:11:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Benim gözümde de 1 numara MT. Fuat'ı da çok severim.
  • 19-05-2007, 14:12:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben demiyorum çalıyor herkez diyor çalıyor.

    sample'ı biliyorum rainmaks ben bir aralar mixtape çıkartıyordum.

    ben 2000'den beri içindeyim.

    Videolara sago ve ceza taraftarları birbirine küfrederek yürümez bu iş.

    Ben Sagoyu'da Ceza'yıda dinlerim.

    Herkeze göre başkası iyidir.Bence Fuat hepsinden iyi

    Bırakın bu işleri devlet su işleri.

    Biz şarkımızı dinleyelim.
    cevir kazi yanmasin
  • 19-05-2007, 14:17:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    işte MT bırakıyor 26 mayısta son albümünü çıkardıktan sonra aramızdan ayrılıyor

    Kaynak - Giriş Yap
  • 19-05-2007, 16:47:31
    #16
    süper. sözler çok güzel. teşekkürler
  • 19-05-2007, 19:08:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Evet MT bırakıyor,

    annesi hastalandı acil şifalar diliyorum,

    ama geri gelecek onu söyliyim şuan çok kötü durumda mt kısa zamanda gelir merak etmeyin,

    o kadar dinleyen seven var bırakmaz
  • 19-05-2007, 20:03:21
    #18
    mt nin bırakması çok kötü