ab, beat çalıo diyolar ya uyuz ediyosunuz beni.
Sample nedir ? pnu öğrenmek gerek önce ..
ayrıca Türkiyede En iyi Kuvvetmira'dır Rap de bu kadar basit

kadıköy tayfası nedir ? çapulcu kesim olmasın

bir birine laf atan biribirinis atan ezik tayfa
başka söze yok 97 den beri bilirim bu piyasayı
ben demiyorum çalıyor herkez diyor çalıyor.
sample'ı biliyorum rainmaks

ben bir aralar mixtape çıkartıyordum.
ben 2000'den beri içindeyim.
Videolara sago ve ceza taraftarları birbirine küfrederek yürümez bu iş.
Ben Sagoyu'da Ceza'yıda dinlerim.
Herkeze göre başkası iyidir.Bence Fuat hepsinden iyi
Bırakın bu işleri devlet su işleri.
Biz şarkımızı dinleyelim.