Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben demiyorum çalıyor herkez diyor çalıyor.

sample'ı biliyorum rainmaks ben bir aralar mixtape çıkartıyordum.

ben 2000'den beri içindeyim.

Videolara sago ve ceza taraftarları birbirine küfrederek yürümez bu iş.

Ben Sagoyu'da Ceza'yıda dinlerim.

Herkeze göre başkası iyidir.Bence Fuat hepsinden iyi

Bırakın bu işleri devlet su işleri.

Biz şarkımızı dinleyelim.
cevir kazi yanmasin