ben demiyorum çalıyor herkez diyor çalıyor.
sample'ı biliyorum rainmaks

ben bir aralar mixtape çıkartıyordum.
ben 2000'den beri içindeyim.
Videolara sago ve ceza taraftarları birbirine küfrederek yürümez bu iş.
Ben Sagoyu'da Ceza'yıda dinlerim.
Herkeze göre başkası iyidir.Bence Fuat hepsinden iyi
Bırakın bu işleri devlet su işleri.
Biz şarkımızı dinleyelim.