bende mp3leri var dur bakam
-
Mode XL - kapıları zorlama dinleyin bi
ekteki dosyaya bak istersen
Snippet bu, zaten vardı bende ama bunun başında Akşam Güneşi parçası var

senin verdigin yarım
buda demek oluyorki çıkmadı daha
neyse rapozof ile mt bu ay albümleri çıkartıcaklar artık onları dinleriz