rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
raggy nedir bu arada yada ölke bi kelime varmıdır ben ilk defa duydum
oha :9 aylar oldu cıkalı
Ruh ikizi albümü daha çıkmadı hatta albüm öncesi parça paylaştılar.Detaylı bilgi

Bu arada med cezir in sözleri ceza ya aittir Sagopa sadece produktorlüğünü yaptı albümde.
Tabi Sagopa ile Ceza aynı kefen altına koymamak lazım ikisinin yorumlama tarzları farklıdır ikiside Türkçe Rapin en iyi rapperlarıdır.

Raffine'ye gelince sağlamdır sağlamda devam ediyor Kuvvetmira 'da devam eder yeni bir solo albümle iyice yükselir.
Mt nin bencede arebeske kaçtığı yok hatta öyle birşeyi o bile kabullenmez.

@Oturan Boğa kadıköy e ceza'ya laf yapmışsın ama Ceza Türkçe Rapin gelişmesinde çok önemli roller oynadı ve öylede devam ediyor,
Kadıköy acil crew'de bulunan birçok mc de çok iyi parçalar çıkartıyor.

Kuvvetmira'nın bittiği yok tam gaz yoluna devam ediyor.
2pac'in ölüm olayına gelince şüpheli ki öldüğünede inanmıyorum öldü denildikten sonra ölmediğine dair sayısızca kanıtlar ortaya atıldı.

Son olarak Mode Xl ede Raffine iyi diss atmıştı