Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
underground da MT gibi tek başına bir yerlere gelmiş başka bir rapper görmedim adamın dilinin kemiği yok küfür de nadiren çok çok az Amewrika diss inde bile küfür yok adam küfür etmeden dumur ediyor
ama ailevi sorunları nedeni ile rap i bırakacağını sölüyor

MT - Lazmataz.com ~ Hoşgeldiniz ~
SAgopaya diss atmıştı zamanında
Çünkü kuvvetmira alınmamıştı ve MT ist ye geldiğinde
sagopa ile görüşmek istemiş ve sagopa işlerim var diyerek geçiştirmiş
tabi MT de yedirememiştir ondan atmıştır dissi eski mevzu ama