bunda geyik yokki geyik resime koymuşsunuz.
raffine çok başarılı kuvvetmira'da olmasa dahada iyi olacak.
buna ait bi bölüm olmadıgı için arkadaş burda açmış
Kuvvetmira olmasaydı raffine hiç bu kadar popüler olamazdı
undergorund kalırdı albüm felan zor yapardı (:
mesela Mozole Mirach Sitem Depresif kadar güzel 2li görmedim desem
yeridir. Ama bazı nedenlerle KM den ayrıldılar. kovuldular desek daha
adamlar büyüdüler yani tanındılar .. Kuvvetmira dan çıkan herkez popüler girenlerde popüler. KM ye Diss atanda popüler artık