zaten undergraund olarak popüler olmak çok zor.
Birinin altına girip veya tayfasında bulunmadan.
Mesala Kadıköy tayfası diyince aklımıza Alaturka M-Sansar-Emre-Sahto-Rapozof vs. bunlar ama Ceza olmadanda popülerdi.
Ama Raffine filan sago sayesinde biryerlere geldi.
Emre'de Fuat'la tv'de birisiyle kavga etti sonra birden parladı.Ama ondan öncesinde kaç senedir bu alemdeydi adını sanını soran yoktu

.
Mt,Pit10 ve ismini sayamadığım birçok isim kendi çabalarıyla tanınıyor.
Kuvvetmira bitti zaten artık bence.Hep çalıyorlar beatleri.
Ama eskiden daha güzeldi.Herkez birdi.Şimdi bölündü Rap alemi.
Tabi her ülkede böyle bölünmüş.
Amerika'da Tupac'ı öldürdüler sırf bunun için.
Bizim ülkemizde sadece internette çoluk çocuk ceza ile sago taraftarları birbirine küfür etmekle kalıyor iyiki öldürmüyorlar