• 28-08-2009, 00:36:16
    #91
    Arkadaşla 100 kod istemeyen türkçe dizin için anlaşmıştık.Dizin işini 5-10 gün geciktirdi hemen hemen hergün hatırlatmama rağmen.En sonunda 70 dizini rapor olarak yolladı.Sonra geri kalan 30 dizin için bekledim.Gelmedi.Msnden online olarak göremedim son zamanlarda.Konusuna mesaj yazdım geri dönmedi.Pm attım akşama doğru listeyi teslim edeceğim demesine rağmen 2 gündür geri dönüş yapmadı.Tekrar attığım bir pmye cevap gelmediğini anladığım zaman yeterince sabrettiğimide anladım.Bu arkadaşa iş yaptırmanızı kesinlikle önermem.Kanıt isteyen olursa msn logları + pmler hepsini sizlere sunarım.
  • 30-08-2009, 16:11:49
    #92
    Üyeliği durduruldu
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla 100 kod istemeyen türkçe dizin için anlaşmıştık.Dizin işini 5-10 gün geciktirdi hemen hemen hergün hatırlatmama rağmen.En sonunda 70 dizini rapor olarak yolladı.Sonra geri kalan 30 dizin için bekledim.Gelmedi.Msnden online olarak göremedim son zamanlarda.Konusuna mesaj yazdım geri dönmedi.Pm attım akşama doğru listeyi teslim edeceğim demesine rağmen 2 gündür geri dönüş yapmadı.Tekrar attığım bir pmye cevap gelmediğini anladığım zaman yeterince sabrettiğimide anladım.Bu arkadaşa iş yaptırmanızı kesinlikle önermem.Kanıt isteyen olursa msn logları + pmler hepsini sizlere sunarım.
    Bu arkadaşın sözlerine sonuna kadar katılıyorum! Bende dizine ekleme işi yaptırdım, PARAYA GELİNCE PEŞİN ALIYOR (iş bitmeden bu adama para ödemeyin). Dizine eklemeye gelince durmadan sallıyor. Geçen salı işim bitmiş olması gerekirdi, dizin listesinide yollamış olması gerekirdi. Bugün pazar, eklediği tek bir dizinin bile adını bilmiyorum. Az önce msndeydi seslendim, beni engelledi r10 da online ama msnde yok. 16-17 yaşında kendini çok uyanık, insanları çok saf sanan SÖZÜNÜN ERİ OLMAYAN bi yeni yetme bu adam. Gençtir, onuru kırılmasın diye çok sabrettim ama sabrımı taşırdı.

    Kimse, kimseye hakkını yedirmez, dalını kırdığın ağacını söker alır!
  • 30-08-2009, 19:10:17
    #93
    Edit: Pardon yanlış yere yazdım.
  • 31-08-2009, 11:46:30
    #94
    OceanSScreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşın sözlerine sonuna kadar katılıyorum! Bende dizine ekleme işi yaptırdım, PARAYA GELİNCE PEŞİN ALIYOR (iş bitmeden bu adama para ödemeyin). Dizine eklemeye gelince durmadan sallıyor. Geçen salı işim bitmiş olması gerekirdi, dizin listesinide yollamış olması gerekirdi. Bugün pazar, eklediği tek bir dizinin bile adını bilmiyorum. Az önce msndeydi seslendim, beni engelledi r10 da online ama msnde yok. 16-17 yaşında kendini çok uyanık, insanları çok saf sanan SÖZÜNÜN ERİ OLMAYAN bi yeni yetme bu adam. Gençtir, onuru kırılmasın diye çok sabrettim ama sabrımı taşırdı.

    Kimse, kimseye hakkını yedirmez, dalını kırdığın ağacını söker alır!
    onun laptopunda sorun var o yüzden msnye ebudyden giriyor
    ve orasıda arada sırada problem çıkartıyor.
    Onunla konuşmadan bu lafı söylemeniz sizi küçük düşürür.
    Ayrıca yaşı ile alay etmeye hiç hakkın yok isterse 5 yaşında olur.
    10 lira için kimse kimseyi kandırmaz
  • 31-08-2009, 11:59:41
    #95
    Üyeliği durduruldu
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun laptopunda sorun var o yüzden msnye ebudyden giriyor
    ve orasıda arada sırada problem çıkartıyor.
    Onunla konuşmadan bu lafı söylemeniz sizi küçük düşürür.
    Ayrıca yaşı ile alay etmeye hiç hakkın yok isterse 5 yaşında olur.
    10 lira için kimse kimseyi kandırmaz
    Siz şimdi aklınızca durumu toparlayacaksınız. Güzel!
    1 haftadır, abi bugün, abi yarın, abi öyle oldu, abi böyle oldu. MSN LOGLARI DURUYOR
    Dün en son msn'de denk geldiğimizde abi diğer pc'de senin list, 2 gün içinde yollarım dedi. R10'a konu açınca birden bire pc arıza yaptı 2 güne gelecek-miş v.s v.s
    Yaş'ı ile alay etmiyorum. Çok genç yaşta biri fazla kaile alındığından havaya girmiş diyorum.
    Ne demek istediğimi anlamadığınıza görte, sizde de "al birini vur ötekine durumu söz konusu"..
    Size açıklama yapmanızı rica ettiğimi anımsamıyorum, parayı almayı, pazarlığı etmeyi bildiği gibi zambak kendini savunmayıda bilir.
    İyi günler size.
  • 31-08-2009, 12:35:49
    #96
    Üyeliği durduruldu
    Birde bunu dizin bölümüne moderatör yaptılar
  • 01-09-2009, 01:56:25
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş msnden silmiş beni. Listeyi verecekti v.s v.s
    Siz 15 liralık adamlarsanız; hakkım helaldir size.
    Boyunuzdan posunuzdan utanın..
  • 01-09-2009, 07:00:14
    #98
    OceanSScreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz şimdi aklınızca durumu toparlayacaksınız. Güzel!
    1 haftadır, abi bugün, abi yarın, abi öyle oldu, abi böyle oldu. MSN LOGLARI DURUYOR
    Dün en son msn'de denk geldiğimizde abi diğer pc'de senin list, 2 gün içinde yollarım dedi. R10'a konu açınca birden bire pc arıza yaptı 2 güne gelecek-miş v.s v.s
    Yaş'ı ile alay etmiyorum. Çok genç yaşta biri fazla kaile alındığından havaya girmiş diyorum.
    Ne demek istediğimi anlamadığınıza görte, sizde de "al birini vur ötekine durumu söz konusu"..
    Size açıklama yapmanızı rica ettiğimi anımsamıyorum, parayı almayı, pazarlığı etmeyi bildiği gibi zambak kendini savunmayıda bilir.
    İyi günler size.
    zambak kendini savunmayı bilir ama suçsuz yerede insan suçlanmaz.Demekki var bir sorun ki sana gönderemiyor demi.

    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde bunu dizin bölümüne moderatör yaptılar
    Çokmu komik bu ? Mod olamadığın için saldırıyorsun zambak'a
    Sende bi ara mod olmak istediğin için boş paylaşım yaptığın günleri unutma ben bilirim o zamanları Zambak ile konuştukların halen aklımda Bana anlatıyordu

    önce gülerken kendine bak benden hacklink istiyordun. Bende seni denemek için bir kaç kez iss li site verdim Hemen ordaki linkleri silip kendi linklerini ekledin.

    '' Dinime küfreden, Müslüman olsa ''

    OceanSScreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş msnden silmiş beni. Listeyi verecekti v.s v.s

    Siz 15 liralık adamlarsanız; hakkım helaldir size.

    Boyunuzdan posunuzdan utanın..
    msnden sildiğini sanmıyorum.Eğer şayet sildiyse ve işini yapmadıysa sana geri ödemeni ben yapıcam.15 tl.Kefilim ben zambak'a.

    Ekledim dediyse eklemiştir. Listeyi gmail hesabından toparlıyor. o yüzden gecikebilir bunda bi sorun yok.
  • 01-09-2009, 16:38:11
    #99







    --
    Bu konuşmalardna sonra msnde bir kere bile göremedim ve pm attım.
    --

    --
    akşam dedi fakat 7 gün olmuş ozamandan bu yana yollamadı.
    Zambak geri ödeme yapmazsa banlanmasını talep ediyorum.