Dizinlere eklenmek isteyen?
103
●5.910
- 28-08-2009, 00:36:16Arkadaşla 100 kod istemeyen türkçe dizin için anlaşmıştık.Dizin işini 5-10 gün geciktirdi hemen hemen hergün hatırlatmama rağmen.En sonunda 70 dizini rapor olarak yolladı.Sonra geri kalan 30 dizin için bekledim.Gelmedi.Msnden online olarak göremedim son zamanlarda.Konusuna mesaj yazdım geri dönmedi.Pm attım akşama doğru listeyi teslim edeceğim demesine rağmen 2 gündür geri dönüş yapmadı.Tekrar attığım bir pmye cevap gelmediğini anladığım zaman yeterince sabrettiğimide anladım.Bu arkadaşa iş yaptırmanızı kesinlikle önermem.Kanıt isteyen olursa msn logları + pmler hepsini sizlere sunarım.
- 30-08-2009, 16:11:49Üyeliği durdurulduBu arkadaşın sözlerine sonuna kadar katılıyorum! Bende dizine ekleme işi yaptırdım, PARAYA GELİNCE PEŞİN ALIYOR (iş bitmeden bu adama para ödemeyin). Dizine eklemeye gelince durmadan sallıyor. Geçen salı işim bitmiş olması gerekirdi, dizin listesinide yollamış olması gerekirdi. Bugün pazar, eklediği tek bir dizinin bile adını bilmiyorum. Az önce msndeydi seslendim, beni engelledi r10 da online ama msnde yok. 16-17 yaşında kendini çok uyanık, insanları çok saf sanan SÖZÜNÜN ERİ OLMAYAN bi yeni yetme bu adam. Gençtir, onuru kırılmasın diye çok sabrettim ama sabrımı taşırdı.gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse, kimseye hakkını yedirmez, dalını kırdığın ağacını söker alır! - 31-08-2009, 11:46:30onun laptopunda sorun var o yüzden msnye ebudyden giriyorOceanSScreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ve orasıda arada sırada problem çıkartıyor.
Onunla konuşmadan bu lafı söylemeniz sizi küçük düşürür.
Ayrıca yaşı ile alay etmeye hiç hakkın yok isterse 5 yaşında olur.
10 lira için kimse kimseyi kandırmaz - 31-08-2009, 11:59:41Üyeliği durdurulduSiz şimdi aklınızca durumu toparlayacaksınız. Güzel!SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 haftadır, abi bugün, abi yarın, abi öyle oldu, abi böyle oldu. MSN LOGLARI DURUYOR
Dün en son msn'de denk geldiğimizde abi diğer pc'de senin list, 2 gün içinde yollarım dedi. R10'a konu açınca birden bire pc arıza yaptı
2 güne gelecek-miş v.s v.s
Yaş'ı ile alay etmiyorum. Çok genç yaşta biri fazla kaile alındığından havaya girmiş diyorum.
Ne demek istediğimi anlamadığınıza görte, sizde de "al birini vur ötekine durumu söz konusu"..
Size açıklama yapmanızı rica ettiğimi anımsamıyorum, parayı almayı, pazarlığı etmeyi bildiği gibi zambak kendini savunmayıda bilir.
İyi günler size. - 01-09-2009, 01:56:25Üyeliği durdurulduArkadaş msnden silmiş beni. Listeyi verecekti v.s v.s
Siz 15 liralık adamlarsanız; hakkım helaldir size.
Boyunuzdan posunuzdan utanın.. - 01-09-2009, 07:00:14zambak kendini savunmayı bilir ama suçsuz yerede insan suçlanmaz.Demekki var bir sorun ki sana gönderemiyor demi.OceanSScreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çokmu komik bu ? Mod olamadığın için saldırıyorsun zambak'aSerdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende bi ara mod olmak istediğin için boş paylaşım yaptığın günleri unutma ben bilirim o zamanları
Zambak ile konuştukların halen aklımda
Bana anlatıyordu 
önce gülerken kendine bak benden hacklink istiyordun. Bende seni denemek için bir kaç kez iss li site verdim
Hemen ordaki linkleri silip kendi linklerini ekledin.
'' Dinime küfreden, Müslüman olsa ''
msnden sildiğini sanmıyorum.Eğer şayet sildiyse ve işini yapmadıysa sana geri ödemeni ben yapıcam.15 tl.Kefilim ben zambak'a.OceanSScreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekledim dediyse eklemiştir. Listeyi gmail hesabından toparlıyor. o yüzden gecikebilir bunda bi sorun yok.

Bana anlatıyordu 







