OceanSScreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşın sözlerine sonuna kadar katılıyorum! Bende dizine ekleme işi yaptırdım, PARAYA GELİNCE PEŞİN ALIYOR (iş bitmeden bu adama para ödemeyin). Dizine eklemeye gelince durmadan sallıyor. Geçen salı işim bitmiş olması gerekirdi, dizin listesinide yollamış olması gerekirdi. Bugün pazar, eklediği tek bir dizinin bile adını bilmiyorum. Az önce msndeydi seslendim, beni engelledi r10 da online ama msnde yok. 16-17 yaşında kendini çok uyanık, insanları çok saf sanan SÖZÜNÜN ERİ OLMAYAN bi yeni yetme bu adam. Gençtir, onuru kırılmasın diye çok sabrettim ama sabrımı taşırdı.

Kimse, kimseye hakkını yedirmez, dalını kırdığın ağacını söker alır!
onun laptopunda sorun var o yüzden msnye ebudyden giriyor
ve orasıda arada sırada problem çıkartıyor.
Onunla konuşmadan bu lafı söylemeniz sizi küçük düşürür.
Ayrıca yaşı ile alay etmeye hiç hakkın yok isterse 5 yaşında olur.
10 lira için kimse kimseyi kandırmaz