Arkadaşla 100 kod istemeyen türkçe dizin için anlaşmıştık.Dizin işini 5-10 gün geciktirdi hemen hemen hergün hatırlatmama rağmen.En sonunda 70 dizini rapor olarak yolladı.Sonra geri kalan 30 dizin için bekledim.Gelmedi.Msnden online olarak göremedim son zamanlarda.Konusuna mesaj yazdım geri dönmedi.Pm attım akşama doğru listeyi teslim edeceğim demesine rağmen 2 gündür geri dönüş yapmadı.Tekrar attığım bir pmye cevap gelmediğini anladığım zaman yeterince sabrettiğimide anladım.Bu arkadaşa iş yaptırmanızı kesinlikle önermem.Kanıt isteyen olursa msn logları + pmler hepsini sizlere sunarım.