SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onun laptopunda sorun var o yüzden msnye ebudyden giriyor
ve orasıda arada sırada problem çıkartıyor.
Onunla konuşmadan bu lafı söylemeniz sizi küçük düşürür.
Ayrıca yaşı ile alay etmeye hiç hakkın yok isterse 5 yaşında olur.
10 lira için kimse kimseyi kandırmaz
Siz şimdi aklınızca durumu toparlayacaksınız. Güzel!
1 haftadır, abi bugün, abi yarın, abi öyle oldu, abi böyle oldu. MSN LOGLARI DURUYOR
Dün en son msn'de denk geldiğimizde abi diğer pc'de senin list, 2 gün içinde yollarım dedi. R10'a konu açınca birden bire pc arıza yaptı 2 güne gelecek-miş v.s v.s
Yaş'ı ile alay etmiyorum. Çok genç yaşta biri fazla kaile alındığından havaya girmiş diyorum.
Ne demek istediğimi anlamadığınıza görte, sizde de "al birini vur ötekine durumu söz konusu"..
Size açıklama yapmanızı rica ettiğimi anımsamıyorum, parayı almayı, pazarlığı etmeyi bildiği gibi zambak kendini savunmayıda bilir.
İyi günler size.