gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşla 100 kod istemeyen türkçe dizin için anlaşmıştık.Dizin işini 5-10 gün geciktirdi hemen hemen hergün hatırlatmama rağmen.En sonunda 70 dizini rapor olarak yolladı.Sonra geri kalan 30 dizin için bekledim.Gelmedi.Msnden online olarak göremedim son zamanlarda.Konusuna mesaj yazdım geri dönmedi.Pm attım akşama doğru listeyi teslim edeceğim demesine rağmen 2 gündür geri dönüş yapmadı.Tekrar attığım bir pmye cevap gelmediğini anladığım zaman yeterince sabrettiğimide anladım.Bu arkadaşa iş yaptırmanızı kesinlikle önermem.Kanıt isteyen olursa msn logları + pmler hepsini sizlere sunarım.
Bu arkadaşın sözlerine sonuna kadar katılıyorum! Bende dizine ekleme işi yaptırdım, PARAYA GELİNCE PEŞİN ALIYOR (iş bitmeden bu adama para ödemeyin). Dizine eklemeye gelince durmadan sallıyor. Geçen salı işim bitmiş olması gerekirdi, dizin listesinide yollamış olması gerekirdi. Bugün pazar, eklediği tek bir dizinin bile adını bilmiyorum. Az önce msndeydi seslendim, beni engelledi r10 da online ama msnde yok. 16-17 yaşında kendini çok uyanık, insanları çok saf sanan SÖZÜNÜN ERİ OLMAYAN bi yeni yetme bu adam. Gençtir, onuru kırılmasın diye çok sabrettim ama sabrımı taşırdı.

Kimse, kimseye hakkını yedirmez, dalını kırdığın ağacını söker alır!