• 17-06-2009, 20:18:13
    #10
    CulsuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhasebeciyim... yeterlidir sanırım senın için kardesım

    (boğazına 3 lokma ekmek giriyorsa bunu 5 yapmak sorun yaratırmı yada burdan kazandığım ile başka bir ihtiyacımı karşılamak ?)

    hayır bir yerde çalışmadığınızı düşünerek yazdım bunu. üzgünüm
  • 17-06-2009, 22:52:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır bir yerde çalışmadığınızı düşünerek yazdım bunu. üzgünüm
    İş yok ustam iş yok Bende iş aramaya çıktımda ne iş var ne güç var.Ortada bu kadar işsiz böyle bir ekonomik kriz varken nasıl iş bulunur
  • 17-06-2009, 22:59:54
    #12
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş yok ustam iş yok Bende iş aramaya çıktımda ne iş var ne güç var.Ortada bu kadar işsiz böyle bir ekonomik kriz varken nasıl iş bulunur

    öncelikle culsuz kardeşim(ismini bilmedigimden ötürü nick yazdım ) kolay gelsin çok büyük bir rakam ve cok cizi bir rakama yapıyorsun bu işi inş. kendine uygun bulursun..

    Serdal_Altundal kardeşim iş çok çalışcak adam lazım kriz işi bahane sadece herkez araba aldı bunlara bedavaya vermediler ben kriz var diyen duymadım cevremde çalışana hakkıyla yapana kriz gelmedi.Tabikide hangi meslek dalındansın bilmiyorum ama iş çok ama biz türk halki iş begenmiyoruz aza kanaat etmiyoruz.bizim 3 alsak 5 diyoruz 5 alsak 10 demeye basladıgımız için iş yok bize.Amacım kırmak vs. degil ama gerçek bu iş var yarın çık tekrardan ara bence.
  • 17-06-2009, 23:01:05
    #13
    10 TL olması çok uygunda kimlik fotokopisi kafamı bulandırdı.
  • 17-06-2009, 23:03:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle culsuz kardeşim(ismini bilmedigimden ötürü nick yazdım ) kolay gelsin çok büyük bir rakam ve cok cizi bir rakama yapıyorsun bu işi inş. kendine uygun bulursun..
    Serdal_Altundal kardeşim iş çok çalışcak adam lazım kriz işi bahane sadece herkez araba aldı bunlara bedavaya vermediler ben kriz var diyen duymadım cevremde çalışana hakkıyla yapana kriz gelmedi.Tabikide hangi meslek dalındansın bilmiyorum ama iş çok ama biz türk halki iş begenmiyoruz aza kanaat etmiyoruz.bizim 3 alsak 5 diyoruz 5 alsak 10 demeye basladıgımız için iş yok bize.Amacım kırmak vs. degil ama gerçek bu iş var yarın çık tekrardan ara bence.
    Ustam daha lise bitti Yazın boş durmamak için iş arıyordum bugün 2-3 yere haber bıraktık.Gelecek haberleri bekliyorum
  • 17-06-2009, 23:13:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 TL olması çok uygunda kimlik fotokopisi kafamı bulandırdı.
    tek taraflı degil kardesım işveren ve işci karşılıklı vercek güven acısından ben 100 tl yi alıp kacabilirim yada ben 10,000 post attından sonra ödemez anlatabiliyormuyum
  • 18-06-2009, 20:37:25
    #16
    kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle culsuz kardeşim(ismini bilmedigimden ötürü nick yazdım ) kolay gelsin çok büyük bir rakam ve cok cizi bir rakama yapıyorsun bu işi inş. kendine uygun bulursun..
    Serdal_Altundal kardeşim iş çok çalışcak adam lazım kriz işi bahane sadece herkez araba aldı bunlara bedavaya vermediler ben kriz var diyen duymadım cevremde çalışana hakkıyla yapana kriz gelmedi.Tabikide hangi meslek dalındansın bilmiyorum ama iş çok ama biz türk halki iş begenmiyoruz aza kanaat etmiyoruz.bizim 3 alsak 5 diyoruz 5 alsak 10 demeye basladıgımız için iş yok bize.Amacım kırmak vs. degil ama gerçek bu iş var yarın çık tekrardan ara bence.

    Kardeş daha bugün 16 fabrika gezdim hiçbirinde iş yok işçi almıyor ve kaç gündür arıyorum

    En sonunda tam umudumuzu kesmiştik hiç umudumuz kalmamıştı bir dükkana girdik mermerci arkadaş girmeyelim dedi bende ısrar ettim son şans belki buluruz dedim girdik dükkana...

    Benim arkadaşım afyonkarahisarlı olduğundan adam bizim toprak diyerek biraz iyi davrandı işçi lazım değil dedi ama arakadaşımla aynı köylü olduğundan belki iş bulabiliriz dedi...

    En sonunda zar zor anlaştık iş tamamlandı ama ben o adama güvenmedim sanki para vermeyecek gibi tipi vardı..

    Artık hayırlısı...
  • 20-06-2009, 02:27:43
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CulsuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek taraflı degil kardesım işveren ve işci karşılıklı vercek güven acısından ben 100 tl yi alıp kacabilirim yada ben 10,000 post attından sonra ödemez anlatabiliyormuyum
    siz zaten ödemeyi peşin almıyormusunuz ? öyle belirtmişsiniz,sizin kimlik fotokopisini almanız sacma.
  • 20-06-2009, 04:44:59
    #18
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş daha bugün 16 fabrika gezdim hiçbirinde iş yok işçi almıyor ve kaç gündür arıyorum

    En sonunda tam umudumuzu kesmiştik hiç umudumuz kalmamıştı bir dükkana girdik mermerci arkadaş girmeyelim dedi bende ısrar ettim son şans belki buluruz dedim girdik dükkana...

    Benim arkadaşım afyonkarahisarlı olduğundan adam bizim toprak diyerek biraz iyi davrandı işçi lazım değil dedi ama arakadaşımla aynı köylü olduğundan belki iş bulabiliriz dedi...

    En sonunda zar zor anlaştık iş tamamlandı ama ben o adama güvenmedim sanki para vermeyecek gibi tipi vardı..

    Artık hayırlısı...
    lokanlatalar felan hep işçi arıyorlar.. arayan bulur hocam inş. bende bulurum güzel bir iş..