Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır bir yerde çalışmadığınızı düşünerek yazdım bunu. üzgünüm
İş yok ustam iş yok Bende iş aramaya çıktımda ne iş var ne güç var.Ortada bu kadar işsiz böyle bir ekonomik kriz varken nasıl iş bulunur